Gjest Anders Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei! Frem til august i år brukte jeg Dalacin Liniment grunnet noe kviser i ansiktet. Bruken ble etter hvert ganske overdreven, og i august bestemte jeg meg for å slutte i og med at huden hadde blitt ekstremt rød og sår. Det er nå litt over 3 måneder siden jeg sluttet, og siden da er det eneste jeg har brukt i ansiktet en god fuktighetskrem. Huden min er fortsatt utrolig rød og sensitiv. Selv på denne tiden av året blir jeg rød av å være ute i solen, og huden min virker svært fuktfattig i tillegg til at den ser veldig blek ut samtidig som jeg er svært rød. Jeg trodde jeg skulle bli bedre med tiden, men det har jeg altså ikke blitt. Hva kan jeg gjøre for å få en normal og frisk hud i ansiktet, og hvor lang tid kan det tå og "reparere" huden igjen? Trenger hjelp! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Ta kjøp B-vitaminer på apoteket. Skal hjelpe huden. Hadde også ikke brukt noe fuktighetskrem, de oljene pleier å tette huden sånn at den ikke får puste sikklig. La den hvile naturlig. Tror ellers at jeg hadde snakket med lege om det. Endret 22. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå