aleksanderro Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei, kjøpte meg det nye Call of Duty Black Ops her om dagen. Men når jeg satt DVD'en i PCen, så begynte den å installere Steam. Når jeg da hadde logget inn med min eksisterende Steam-konto, så kom det opp at jeg skulle skrive inn CD-key. Alt det gikk fint, fikk vite hvor stor plass spillet tar og hva jeg hadde av ledig plass og sånt. Men når jeg da går videre så skjer, ja dere kan se for dere selv: Ser ut som Steam har tenkt å laste ned hele spillet via nettet, siden en plass sto det at det ville ta ca 8 timer med min linjehastighet. Og nå har jeg prøvd i tre dager flere ganger, og det samme skjer hver gang! Så er det noen som vet om hvordan jeg kan installere spillet via selve DVD'en uten å laste det ned? Husker jeg stresset med noe av det samme med MW2, men da begynte spillet ihvertfall å laste ned. Takker for alle som kan hjelpe! Lenke til kommentar
chrissendre Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Dette funket for tilsvarende problem i AvP (er sikkert noe av det samme for Black Ops): If you have the disc version of Aliens vs Predator and it is trying to download the full game via Steam, please follow the instructions below: 1. Launch STEAM and click the 'My Game' Tab. 2. Right click on Aliens versus Predator and click 'Delete local content'. The non-installed information will appear next to the game. 3. Insert Disk 1 into your DVD drive and close Steam (File, Exit). 4. From the Windows Desktop, click on the Start Button, (XP) click Run (Vista/7) type Run into the Start Search box and choose Run from the list. In the window Run box enter the following: For WindowsXP type E:\Setup.exe For Windows Vista or Windows 7 type: E:\Setup.exe - If your CD/DVD drive is not E: please change it accordingly. 5. Press OK, Steam should now start the installation from the Disk 1 and will ask for Disk 2 a bit later on. 6. At the end of the installation process, Steam will connect on Internet to download a small update which should take no more than few minutes. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Om det ikke går, så kan du se om du kan logge inn på steam i offline modus, mulig den tenker seg om da. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Ingen av de to alternativene fungerte. Må jo være noe som fungerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå