Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hei, jeg hadde hatt lyst til å starte en konkurranse her på diskusjon.no Det jeg ser for meg er en konkurranse for 3v3, og en Free for all konkurranse. 3v3 blir Search and destory only, og kun 10 lag er med. Free For All har 7 spillere med. Du er nødt til å være nogen lunde aktiv. Begge konkurransene sine regler.: Hardcore Mode: Disabled Allow Killcam: Enabled Headshots Only: Disabled Allow Sprint: Enabled Force Respawn: Enabled Wave Spawn Delay: None Max Health: Normal Health Regen: Normal Spectating: Team Only Friendly Fire: Enabled Class Editor: Lovlig Killstreaks: Valgfritt. Camera Spike: Banned C4: Banned Tactical Insertion: Banned Jammer: Banned Motion Sensor: Banned Claymores: Banned Secondary Launchers: Banned, du kan bruke Lock on launchers på killstreaks. Grenade Launcher: Banned Flamethrower: Banned Perk Editor: Perks er lovlig Game Recording: Enabled Party Privacy: Invite Only Search And Destroy 3v3 sine regler. Time Limit: 2.5 Minutes Bomb Timer: 45 Seconds Plant Time: 7.5 Seconds Defuse Time: 7.5 Seconds Multi Bomb: Disabled Round Switch: Every Round Round Win Limit: 4 Rounds Number of Lives: 1 Life Free for all sine regler. Time Limit: Unlimited Score limit: 1500 points Map: Nuketown Det du skal gjøre er å skrive inn din/deres psn id'er så setter jeg det opp på listen, husk å skrive navnet på gruppen deres hvis dere spiller 3v3. PS! Det kan være viktig med en step-in på SOD 3v3, i tilfelle en spiller ikke har tid/tilgang til kampene. Search and destory 3v3 Team 1. Gruppenavn: eXlip. Spillere: eXlip-berZerk, eXlip-KiWi, eXlip-FuRzZ. Step in: eXlip-Pancakemix, eXlip-DoNuTzZ. Team 2. Gruppenavn: Black Ops Norwegian Gamers. Spillere: NinjaChriis, ZTINL, BlueB0y_97, kulaman, carlme96. Team 3. Gruppenavn: yD (yo Daddy, lolz Spillere: BlastFM, mr_engan, xess. Team 4. Gruppenavn: Team Bergen. Spillere: Mr Rivedal, Narkis_, Erik71, Seff94, delph15, jorgen-09 Team 5. Team 6. Team 7. Team 8. Team 9. Team 10. Free For All 1.Forumnick: Alinoe. PSN: Vorsberg 2.Forumnick: NinjaChriis. PSN: NinjaChriis 3.Forumnick: Jon_Nethaug. PSN: BlastFM 4. 5. 6. 7. Tidspunktet på kampene blir satt når ligaene er fulle. Premien er Heder og ære og kan bære tittelen Diskusjon.no sine beste BO spillere. Fair play, hvis regler er brutt så kan du bruke theater mode for å bevise det. Endret 25. november 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg blir gjerne med på en vennskapelig FFA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg blir gjerne med på en vennskapelig FFA. PSN ? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Burde vært nevnt! PSN: Vorsberg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg er med;). NinjaChriis Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 La meg spørre om noe med reglene. Vi har forbudt launchers men tillatt killstreaks? Gjør det kanskje litt for lett om man skulle få en grei streak? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Secondary Launchers: Banned så vi har ikke lov til å skyte ned helikoptrene? WTF!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Liten feil der ja, mener at det opp til spilerene som skal spille matchen som velger om killstreak er på eller av. Er det på blir selvfølgelig launchers med, men kun lock ons. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Altså: lov med Strela? Høres helt greit ut for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja lov med Strela, lite folk som var villig til dette da så tror nok det tar tid før denne konkurransen starter, hvis den i det hele tatt gjør det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Sett opp meg og deg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvor skal du, FFA? Eller skal Bong på 3v3? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Vi tar gruppa på 3 vs 3. og jeg er med på ffa. har ikke snakket med de andre i gruppa om det men tipper det går greit Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg er klar for ffa Vegard, skriv meg på listen Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg tar sjansen på å melde oss på. Gruppenavn: yD (yo Daddy, lolz) Spillere: BlastFM, mr_engan, xess Endret 24. november 2010 av jon_nethaug Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg tar sjansen på å melde oss på. Gruppenavn: yD (yo Daddy, lolz) Spillere: BlastFM, mr_engan, xess Lykke til, vi kommer til å knuse dere Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg tar sjansen på å melde oss på. Gruppenavn: yD (yo Daddy, lolz) Spillere: BlastFM, mr_engan, xess Lykke til, vi kommer til å knuse dere Æ glær mæ!!! Lenke til kommentar
xESS Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 dette vil jo bli en tur i parken! ezy Lenke til kommentar
Mr-Rivedal Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg melder på lag for 3v3 SnD: Navn: Team Bergen PSN: Mr-Rivedal Narkis_ Erik71 seff94 delph15 jorgen-09 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå