xibriz Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har akkurat ligget å vridd meg i smerte etter at varmen prøvde å komme tilbake til fingrene, så da er spørsmålet: Hvilke er hansker er de varmeste men alikevell bevegelig siden jeg skal bruke de til å gå på ski med? Akkurat nå gir jeg blaffen i om de koster 500 eller 10 000 kr Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Disse skal holde i massevis. Jeg bruker noe tilsvarende og blir aldri kald (Langrenn du tenkte på eller?) Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Er disse kun foret oppå hånden? Jeg har noen lignende (kanskje akkurat de) men disse bruker jeg ikke. De er uansett for kalde for meg Edit: Skøyteski Endret 22. november 2010 av xibriz Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Mine er foret på begge sider De jeg har koster 799. Men hvis du står på skøyter så er det vel bedre med votter? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Mine er foret på begge sider De jeg har koster 799. Men hvis du står på skøyter så er det vel bedre med votter? Er votter bedre til skøyting? Om han går skøyting eller klassisk har vel lite å si. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Nei, sorry.. nå surra jeg. Tenkte på ishockey jeg nå, haha. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 23. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Votter tror jeg er uaktuelt siden man ofte slipper stavene etter kraftige tak Det høres lovende ut at de er foret på begge sidene, jeg skal stikke innom G-sport etter jobben å sjekke de ut. Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå