BadSmile Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) 3 av 6 fikk jeg. Beloe solntse pustyni er White Sun of the Deser. Endret 2. desember 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 3 av 6 fikk jeg. Beloe solntse pustyni er White Sun of the Deser. Hehe, trykkleif. Så til et viktigere spørsmål - hvor mange av de har du sett? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Så mye som 0 av dem. Vurderer Baron sterkt vel og merke. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Så mye som 0 av dem. Vurderer Baron sterkt vel og merke. Du skal også se Muddy River - ellers vanker det dask. Du er ikke med på det andre forumet? Endret 2. desember 2010 av Montag Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Muddy River kan jeg vurdere. Men nå skal man se film, ellers takk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vanskeleg. Meg eg må nok sei: Løvenes konge (stort sett pga. nostalgia ) Requiem for a dream Donnie Darko The Fountain Smokin' Aces Ingen spesiell rekkefølge på dei. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Bonusbilder fra Baronen - denne filmen er bare for vakker. Synes det er mektig rart at du fortsatt er i vurderingsfasen på denne, BS... Endret 2. desember 2010 av Montag Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det mulig å få tak i denne baronen uten å betale skjorta av seg? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Filmen er dessverre ikke utgitt på dvd; den ble dog utgitt på laserdisc i 1989, men det var i en grusom dubversjon. Et mysterium hvorfor ingen av de større selskapen har tatt tak i denne perlen. En soleklar kandidat for en Criterion utgave... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nå tuller du fælt. Finnes i alle fall en tysk og en spansk DVD-utgivelse. Neste stopp er vel The Stolen Airship: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Urangert: Inception Armored Ronin Leon the Pro Mark of Cain ......................og Wasabi og alt fra Steven Seagal Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Nå tuller du fælt. Finnes i alle fall en tysk og en spansk DVD-utgivelse. Den tyske er en bootleg-rip av den spanske utgaven, som igjen mangler hele 6 minutter fra originalkuttet. Pr i dag fins det dessverre ingen autoritativ dvdutgave på markedet. Totalversjonen sendes dog visstnok med jevne mellomrom på tsjekkisk tv... Endret 2. desember 2010 av Montag Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=vfoVsOWGk44 blir lett sentimental da Montag Endret 2. desember 2010 av rjd-2 Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Synecdoche, New York Elephant Vozvrashchenie Breaking the Waves Happiness Dette er nåværende favoritter, og det er stadig forandring i både smak og interesser. Ser det flere her jeg har mye å lære av, men slik det er nå er jeg fornøyd med min egen forståelse av hva som er god film. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mr.Brooks Avatar Independence Day The day after tomorrow 2012 Er litt katastrofe-freak Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Oi, denne oppgaven er nærmest umulig, for jeg har så mange favoritter (bla. alle disney filmer, heh) jaja. Le Fabeleux Destin d'Amélie Poulain Little Miss Sunshine Pride and Prejudice (2005 versjon) Memoirs of a Geisha Requiem for a Dream Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 I ingen spesiell rekkefølge, lettere påvirket av mine interesser. Top Gun Invictus Apocalypse Now District 9 Into the Blue Sånn vil jeg si at lista ser ut nå, selv om den kanskje kunne trengt en gjennomgang en gang jeg er litt mindre trøtt. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Donnie Darko The Fountain Fight Club Moon Oldboy Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Vanskelig, tar de ikke i rekkefølge. Nå har jeg sett en del bedre filmer rent teknisk, som jeg syntes var virkelig gode (type Schindler's list) men som ikke er mine favoritter. Listen er foresten ikke i rekkefølge. The Godfather Part 1 & 2 (Ser alltid begge etter hverandre, så jeg ser på den som en film) American Beauty Evil Dead (helst triologien, men ellers ligger nok den orginale høyest) Fargo Dracula (1931) 2001: A Space Odyssey Endret 6. desember 2010 av Batnobbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå