Gå til innhold

Alienware hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei. Det sies at Alienware er den sterkeste laptop for gaming på markedet nå, men er det noen som kan si meg hvorfor? Grafikkortet er NVIDIA GeForce GTX 260M. Står ikke noe om SLI. 260M blir jo lett slått av 460M så hvorfor er denne PC-en den beste laptopen til gaming?

Tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alienware er et superhypa merke. Litt som Mac.

Bare det å kjøpe en Alienware er å betale 3-4000kr bare for en logo.

Jeg har sjekket opp en del i det siste, og fant at en ASUS ROG 17" til 13000 er nær identisk med en 17" Alienware til 21000

enig alien ware er og blir bare et 'fint' merke for dem vil bruke masse extra penger på ingenting

Lenke til kommentar

Hei. Det sies at Alienware er den sterkeste laptop for gaming på markedet nå, men er det noen som kan si meg hvorfor? Grafikkortet er NVIDIA GeForce GTX 260M. Står ikke noe om SLI. 260M blir jo lett slått av 460M så hvorfor er denne PC-en den beste laptopen til gaming?

Tusen takk på forhånd :)

Jeg tviler sterkt på om GTX 260M er en valgmulighet lenger.

Du skal huske på at Alienware er konfigurerbar, og du kan velge mellom forskjellige prosessorer, skjermkort, og harddisker osv. på den. Jeg regner med du tenker på 15-tommeren, og da kan den utstyres med HD 5870 og GTX 460M.

Når "det sies" at Alienware er best til gaming, så er det halveis sant, hvis man går for 17-tommeren og 2 stk. HD 5870 i Crossfire. Det er bare Alienware og Multicom Kunshan som kan tilby noe sånt, og derfor er de to sammen de beste bærbare til gaming.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...