Gjest Gutt27 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Plages med generell kløe på kroppen, det stikk å krible å klør rundt omkring på kroppen, under nesen, på anklene, i hodebunn, skuldrene, lårene, på tissefanten å ja mange plassa, men ikke sammtidig å konstant, men kløen kommer å går her å der hele tida. Men når jeg ligg i senga klør det nesten ingenting, å når jeg er på jobb fult påkledd avarbeidsklær klør det heller nesten ingenting bortsett fra i ansikte å hodebun. Men når jeg kommer hjem å sleng meg på sofan i bare joggebuksa å tskjorta da starte det for fult den kløen. Veldig plagsomt å irriterende. Tatt lever å nyre prøver å dem var fin sa legen. Hva i guds navn feile det meg? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 allergisk mot noe som ikke finnes på kontoret eller soverommet? Lenke til kommentar
Gjest Gutt27 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har ikke fått noe nytt inn i hus som jeg ikke har hatt her i nån år. Jobbe ikke på kontor, ute dagen lang:p Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Får du utslett? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Støvallergi? Vurdert det? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ingen utslett:/ har vært å tatt blodprøve for allergi, ikke fått svar enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå