fondus Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hadet då torgeris. Ka skaL du forresten? 1.5år? omfg! Han skal forlate hw.no i ett og halvt år så da gjør det ikke noe med en tråd om dette sosohal. klage klage klage.... :riste på hodet: så kan vi sikkert lese hva han skrev en gang til, hva? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hadet då torgeris. Ka skaL du forresten? 1.5år? omfg! Han skal forlate hw.no i ett og halvt år så da gjør det ikke noe med en tråd om dette sosohal. klage klage klage.... :riste på hodet: så kan vi sikkert lese hva han skrev en gang til, hva? ja da e noken som ikkje tar seg tid..... Men du får hada bra TorgeirS Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hadet då torgeirs. Ka og kor skaL du forresten? 1.5år? omfg! Han skal forlate hw.no i ett og halvt år så da gjør det ikke noe med en tråd om dette sosohal. klage klage klage.... :riste på hodet: ... Du mener at alle som forlater forumet i 1 ½ år+ (dvs fra 1 ½ år til livstid - hvorfor skrev jeg ikke bare det med en gang?) skal lage en thread om det? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Øy, stopp en haaalv... Skal være vekke fra alt som heter PC og internett i 1 1/2 måned Hvorfor i all verden snakker dere som om Torgeir skal være borte 1.5 år? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det er bra det Torgeirs Litt fri i fra pcen skader ikke. Selv skal jeg nesten være uten internett, til skolen starter igjen Men jeg kommer innom noen ganger, som feks nå som jeg er på netcafe Lenke til kommentar
power Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Ha det.... (hvem du nå enn er) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jaja sånt kan 7 timers søvn på 48timer påvirke hjernen din. ¤ timer søvn idag og eg er forsatt oppe. Btw ****** meg i ræven Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Passer vel best under testposter, der slike tråder som ikke kvalifiserer til søppel allikevel blir sletta etter kort tid... Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg