aldrimerforum Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 For ei stund.. og.. Neida ikke i protest.. Skal være vekke fra alt som heter PC og internett i 1 1/2 måned :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 neida skal være seriøs jeg . . . . . . Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hva vil du vi skal si? Hadet? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hva skyldes dette fraværet fra dataen? Åsså så fuckings lenge! :o Jaja, du for ha en god sommer! 8) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Vær litt koselige da. Torgeir ville nok bare ha en ha det-klem.. :wink: Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 vi skal nok klare oss uten deg en liten stund *betyr jo ikke at du ikke blir savnet, selfølgelig* Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hadet da.. gamle ørn *tåre i øyet* ta en kjeks på veien dit du skal Cheers PoL-E Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Vær litt koselige da.Torgeir ville nok bare ha en ha det-klem.. :wink: Hepp! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Vær litt koselige da.Torgeir ville nok bare ha en ha det-klem.. :wink: Skal alle som stikker en tur vekk fra forumet lage en ny thread om det da? Topic: fondus stakk på skolen! Si hadet! Topic: Blod forlater nå forumet til fordel for jobben i en time. Topic: Arctic drar på internettløst LAN i helga. Bla bla bla. Det scenarioet er det verst tenkelige. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Vær litt koselige da.Torgeir ville nok bare ha en ha det-klem.. :wink: Skal alle som stikker en tur vekk fra forumet lage en ny thread om det da? Topic: fondus stakk på skolen! Si hadet! Topic: Blod forlater nå forumet til fordel for jobben i en time. Topic: Arctic drar på internettløst LAN i helga. Bla bla bla. Det scenarioet er det verst tenkelige. Men for å holde meg til topic: Ha en fin tur Stø! *suss på kinnet* PS: Hils til feriebitch'n da! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Topic: Arctic drar på internettløst LAN i helga. Save me Jebus!! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Skal alle som stikker en tur vekk fra forumet lage en ny thread om det da? Topic: fondus stakk på skolen! Si hadet! Topic: Blod forlater nå forumet til fordel for jobben i en time. Topic: Arctic drar på internettløst LAN i helga. Bla bla bla. Det scenarioet er det verst tenkelige. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Endelig slipper vi den avataren en stund... God tur, ja! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 neida skal være seriøs jeg . . . . . . Neida...men ha en god tur uten Inett da =) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hadetbra da! Jeg skal tenke på deg hvær gang jeg trykker "OK" og legger inn enda en opst på forumet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hadet då torgeirs. Ka og kor skaL du forresten? 1.5år? omfg! Han skal forlate hw.no i ett og halvt år så da gjør det ikke noe med en tråd om dette sosohal. klage klage klage.... :riste på hodet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg