AnewZ Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Jeg vet ikke hva jeg skulle brukt den til, Kim, men jeg vil ha den. Jeg tenkte akkurat det samme, haha. Pris på den Kim? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Ønskelisten er for stor i år til å poste her. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 ^No offence, men da er det vel egentlig ikke noe poeng i å poste det du skrev. Hva med å legge den i spoiler da? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Jeg vet ikke hva jeg skulle brukt den til, Kim, men jeg vil ha den. Jeg tenkte akkurat det samme, haha. Pris på den Kim? Litt i underkant av 100 000 kroner. Double Barrel Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 + Fotballtur til Manchester Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har egentlig aldri hatt noen spesielle juleønsker.. Det kommer litt av at jeg alltid har hatt et (altfor stort) behov til å være selvstendig men også fordi jeg ikke vil at vennene mine skal føle et press til å finne noe til meg. Derfor er jeg veldig stor fan av kreative/jordnære/hjemmelagde gaver! Gjerne utenom det vanlige Alt er flott! - om jeg får en hjemmelagd presang, trenger det ikke å være noen Picasso (med mindre noen faktisk har brutt seg inn på et museum og stjålet en picasso for egenhånd) http://icanhascheezburger.com/2009/11/02/funny-pictures-best-present-evur/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Jonas: Har de nederste i brunt (i en størrelse for stor riktignok) og er ikke sikker på om jeg liker designet eller ikke. Det har med at jeg aldri har klart å like heeelt sømmen som går som en "moccasin toe". Dersom du liker det derimot er det ingenting å utsette på kvaliteten.Da er det bare å ønske seg de. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Fjernet litt offtopic-posting! Hold dere til sak, folkens! Måtte pakkene bli mange i desember! Kristian Moderator Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Ønsket meg en tur til Hawaii sammen med damen på tull, og har fått bekreftet av ymse kilder at dette blir realitet. Honolulu i februar. Skulle gjerne fått vite det på julaften, men hvem bryr seg. 2 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Ønsker meg EF 50mm f1.8 linse til mitt Canon 550D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Den Mikke Mus -klokka var genial. Info plz!? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Kan også legge til ønskelisten min at vinterjakken min skal komme hjem fra New York og et par nye boots Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Den Mikke Mus -klokka var genial. Info plz!? Google "bradley mickey mouse watch". Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Kunne tenkt meg en. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jørgen: Jeg også! Skal se etter dem på eBay etter julaften. Homme: Likte bagen og sekken, mer info? Jakka ser jeg ikke helt det store med, ser bedre ut enn en rekke andre jakker (ponchoer?) av den typen, men nå liker jeg ikke slike i utgangspunktet da. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Det heter anorakk Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Cashmere skjerf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå