henrikwl Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Neida, men poenget er at der så den veldig bra ut. Er jo ikke det peneste man finner, men i en del sammenhenger kan den se utrolig bra ut. Edit: Found it. http://www.styleforum.net/showthread.php?p=3733383#post3733383 Sett Transporter filmene? Jeg tenker på de filmene når jeg ser den stresskofferten. Den bare må inneholde sprengstoff, penger eller hemmelige dokumenter. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Samt et håndjern man lenker til handa, slik ingen stjeler alle ca$h'sa Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 De tar nok med seg hele hånden så lenge de får den pheeete kofferten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) fkm: Det virker så fristende å legge i selvvalgte ingredienser og la det stå på om natten, fremfor å måtte gå på butikken. Jeg har en lei tendens til å glemme å gå på butikken og kjøpe brød før klokken nærmer seg stengetid. Da er det bare de kjipe sortene igjen. Jada, det er digg å ha muligheten! Jeg sier bare at det er en kjøkkenmaskin som fort blir stående i skapet Dunvest... Amerikansk møkkagreie frontet av GQ ... Blæ. ... til å bruke under en skalljakke når jeg står på ski eller går på tur. Noe à la dette: http://www.klattermusen.se/produkt.php?lang=SE&curr=NOK&id=133&modell=Unisex&produktGrupp=Varmande&produktKategori=Jacka Dunvest som ytterplagg ser ikke bra ut. Da så! Så for meg GQs forslag om å ha dunvest under dressen ... DØD. Was? ........Over, under - ser like jævlig ut uansett. Endret 23. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 haha, ser jo fullstendig malplassert ut! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) fkm har flere ganger sagt noe som dette: "Ta det GQ skriver med en klype salt" I dette tilfellet er du nødt til å gå løs på hele pakka. Endret 23. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Vakum pakkeposer til backpacking En slik sak så jeg kan lese(festes på boken). Silkesovepose og andre småting. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Kassettspiller til anlegget Ullsokker Bøker Diverse skiver på vinyl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Vowels: Hva skal du med kassettspiller? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Kjøper endel musikk som ikke er å få i annet format enn kassett. Har mange liggende her jeg ikke har fått hørt på enda, smått irriterende Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Lillesøster har en sånn gammel Barbie-kassetspiller med innebygde høyttalere. Den er hvit og rosa og har mikrofon, og det følger med en Barbie-CD også. Hvis vi fortsatt har den er den din for 100 kroner. Knappene er også store og enkle å betjene, så barna dine kan arve den og få masse glede. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Ønsker meg ganske mye faktisk. Musikk Filmer og serier på blu-ray Laptop: Asus EeePC 1215N iPhone 4 Løssnø/freerider ski Av klær Belte® Bukser (mørke chinos, cord, jeans) Forede Chealseboots (brune) Hunterstøvler /m fleece sokk Barbour Liddesdale Kashmir genser(e) Generelt sko Vet at jeg får ny seng og sesongkort på Ullevaal. Endret 24. november 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Pat, prøvde du nettopp å trademarke belte? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 En fancy måte å skrive at han ønsker seg belter i flertall Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Forumet lager ( R ) uten mellomrom til ® automatisk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Forumet lager ( R ) uten mellomrom til ® automatisk. Det stemmer. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Hmm, har ikke tenkt så mye på det enda, men dette kommer jeg på i farten: Messenger bag/duffle bag Skinnhansker Skjerf Ullsokker! Belter Gensere Skjorter Dress Blazer iPad Cd'er Endret 24. november 2010 av Haawy Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Kjære julenissen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg vet ikke hva jeg skulle brukt den til, Kim, men jeg vil ha den. 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Kjære Julenissen, I år har jeg vært snill gutt og ønsker meg denne jakka. Endret 27. november 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå