Toska92 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hva ønsker du deg til jul av klær? Endret 22. november 2010 av Toska92 Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 ingen gutter/menn ønsker seg myke pakker!! 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Nei hva faen, myke pakker til jul!? Er kun ny spoiler til 240'n, ny pheeet stereo, forsterkere, nye felger osv som gjelder til jul! 4 Lenke til kommentar
varus Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Vinger til opel corsa`n, wunderbaum og gammaldansk 1 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Emnetittel endret^^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Brett med Tuborg og rullings, gavekort på J&J. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Jeg glemte rullings, snus samt massevis av sprit ass! Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Jeg ønsker meg følgende til jul: - RED EPIC - RED PRO PRIME SET - RED PRO 18-85 mm T2.9 - RED BOMB EVF - RED PRO LCD 7" - RED POWER PACK - RED BASE PRODUCTION PACK eventuelt en RED ONE CAPS Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1271368 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Nei hva faen, myke pakker til jul!? Er kun ny spoiler til 240'n, ny pheeet stereo, forsterkere, nye felger osv som gjelder til jul! Du glemte nye wunderbaums og racersete! 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Gavekort på rockshop og nye hjulkapsler. De skal være i sølv eller gull, helst. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Jeg kunne faktisk godt tenkt meg noen chinos og v-necks. Eventuelt et par chelsea boots. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Skjerf, resten tar jeg ikke sjansen på å la andre kjøpe Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Vet jeg får skistaver og et par rabagaster av noen votter, men ellers: Skinnhansker Gavekort Diverse Endret 22. november 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 NY bærbar pc også en mini pc;) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg ønsker meg lue, skjerf og votter. Og for å ikke glemme ullsokker. Og slike halveis ullsokker som er som vanlige sokker, bare litt tykkere og mykere og varmere. Kunne godt ha tenkt meg en ullgenser også. Pluss en vinterjakke. Eller egentlig 2 vinterjakker. (Ikke boblejakke) En overtrekksbukse i tynt stoff med bare litt for. (har en tykk en) Det er hva jeg vil ha av myke gaver. Har ikke sett meg ut noen spesielle merker eller noe, så lenge det er varmt og ser sånn nogenlunde greit ut funker det. Endret 23. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Tror gavekort er det tryggeste valget, evt som nevnt over skjerf og hansker. Alt annet foretrekker jeg å finne selv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg ønsker meg følgende til jul: - RED EPIC - RED PRO PRIME SET - RED PRO 18-85 mm T2.9 - RED BOMB EVF - RED PRO LCD 7" - RED POWER PACK - RED BASE PRODUCTION PACK eventuelt en RED ONE CAPS Får du det er det noen som virkelig er glad i deg! Herligt stykke ingeniørarbeid ihvertfall. Selv ønsker jeg meg langrennsski (tryna første gangen på slalåm, havnet på sykehuset og bestemte meg for å finne på noe smartere), Saddleback Satchel Large Chestnut, hansker fra Chester Jefferies, R.M. Williams chelsea boots og gavekort på solbriller fra Persol. Vedder hardt på at ingen ønsker blir oppfyllt, men heldigvis er det ingen lov mot å ønske seg dyre ting. Ønsket meg også lester, men der kom Bestemor meg i forkjøpet Hadde vært morsomt om folk hadde lagt opp ønskelista si på Wishlistr.com og delt link. Endret 23. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Ønsker meg bare myke pakker, med mindre sko går under harde pakker kategorien Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Jeg kommer til å være noe mer praktisk, vil blant annet ha et abbonement på Mozy.com, som er en online backuptjeneste. Koster ikke mer enn $5 per måned, men jeg gidder ikke å kjøpe det nå, for da blir plutselig ønskelisten min veldig kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå