Gå til innhold

Kamptråd - Rangers vs Manchester United (CL)

Latias

Anbefalte innlegg

Så ikke de første, men synes som flere at vi hadde kontroll. Men det var også mye grunnet at Rangers virket særdeles lite villig til å komme fremover på banen. Virket som om de håpet på ett poeng, noe som er helt uforståelig for meg. Dette var en kamp der de burde stått høyt, satset og jobbet skjorta av seg for å holde trøkket oppe mot det urutinerte forsvaret våres. De tok ikke sjansen, synd for de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig å se et United-lag med kontroll. Presisjon og etablert press var slik vi liker det igjen. Giggs og Scholes, faen så uvurderlig. Carrick fikk også bidra offensivt, vi fikk se hva som har manglet hos i de siste to årene. Herlig å se han slik, samtidig som han tok tunge defensive løp. Noe jeg også må gi Nani honnør for, viljen han er ti ganger bedre enn den Ronaldo hadde defensivt. Lager frispark gjør også den lille goingen.

Smalling har forøvrig passert Evans i hegemoniet. Røverkjøp må jeg nesten si.

Nei jeg er fornøyd, mangler bare at Berba og Rooney kommer iform. Så kanskje vi kan dra kjensel på et strålende United igjen. Vanskelig var det heller ikke. Ta ut Park og Fletcher, evt putt på Scholes og Giggs, å vi ser en stor forskjell på sekundet. Ingenting stygt sagt om Fletcher, men han og Park samtidig blir smør på flesk IMO i de fleste kamper. I tillegg til at balltempoet og pasningsikkerheten lider.

Nei dette var en flott kamp. Gleder meg til å se Rooney, Nani og Berba igjen slå seg løs på OT.

Lenke til kommentar

Smalling har forøvrig passert Evans i hegemoniet. Røverkjøp må jeg nesten si.

Spørsmålet er hvor lenge han har Rio foran seg køen. Gutten gjør jo ikke annet enn å spille stort når han får sjansen. Virker nesten som sommeren scoup, selv forran Old Traffords kanskje mest populære om dagen, nemlig Hernandez.

1. Han leser spillet godt, langt bedre enn Evans. Er derfor flink til å bryte foran slik rio er.

2. Sannsynligvis den beste hodespilleren i klubben, rager høyere enn Vidic.

3. Er faktisk rask

4. Modig. Han er med i det offensive spillet

5. Gode pasninger, ofte fremover i banen.

6. Målfarlig til å være midtstopper. Hadde Nani fått opp øynene hadde han scoret i går kveld. Dessuten er han en force på dødballer.

Strålende fornøyd med Smalling. Håper han får spille mer fremover.

VDS - 7 - Han ro med ballen i beina er priceless. Skaffer oss flere semi-kontringer.

OShea - 6 - Greit nok, men tilbyr for lite

Fabio - 8 - Mer composed i siste halvdel enn Evra og brodern. Gjør en overraskende sterk kamp. Må innrømme at Da Silva brødrene har tatt noen steg jeg ikke forutså denne sesongen.

Smalling - 8 - Feilfri og god

Evans - 6 - Må trene styrke, er for svak i overkroppen. Gjør litt for mange dårlige valg, ellers helt greit.

Giggs - 7- - Ikke hans beste kamp, men spiller andre gode. Veldig fornøyd med å ha Ryan tilbake.

Nani - 6- - Banens skuffelse for meg i går. Skaper noe, men ikke nok til hvor god han er på sitt beste. Nede i en liten dal på formkurven.

Scholes - 7+ - Orkestrer som vanlig. Fikk han en liten skade?!? Viktig spiller

Carrick - 8- - Årsbeste. Spiller stort i andre omgang

Berbatov - 7- - Veldig god i 1.omg, tilbake til gamle synder før han byttes ut. Alt i alt godkjent +

Rooney - 6+ - Sækker kølle i 1.omg men han ser tynn og mean ut, noe som betyr at formen er i annmarsj. Rooney er en spiller man kan se det utpå om han ikke er i slaget. Utover i kampen blir han regelrett varm i trøya og spiller som vi kjenner han. Det siste kvartere er han het på grøten. Merk dere hvor mange flere sjanser han kommer til enn Berba selv om han var rusten.

Kampen 7+

Lenke til kommentar

Fornøyd med kampen, syntes relasjonene og tempoet var mye bedre enn de siste kampene. At Roo, Carrick og Berba ikke treffer helt med skuddene er ikke noe stress, det kommer. Det viktige er at vi skaper ting med et defensiv med høy arbeidsmoral.

Eg er så enig i disse setningene at en pluss var ikke nok Gold.

Stålkontroll gjennom hele kampen. Flere monstersjanser. Eneste som mangler i denne kampen er marginer så blir det mange mål. Og som du sier, det kommer!

Når da? Snart håper jeg, føler det har blitt sagt hele sesongen.

Nja... Denne kampen så satt det oppbyggende spillet mye bedre noe som førte til mye mer sjanser enn tidligere i sesongen. Derfor, hvis dette fortsetter og spissene får mange slike sjanser som i dag så kommer målene til å komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...