Gå til innhold

Kamptråd - Rangers vs Manchester United (CL)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva sa jeg i pausen? Sen Rooney goal. Wayne ble skarpere og skapere for hvert minutt som gikk og jeg var bombesikker når han stilte seg ved straffemerket. Han er på god vei mot formen folkens!

Fornøyd med kampen, syntes relasjonene og tempoet var mye bedre enn de siste kampene. At Roo, Carrick og Berba ikke treffer helt med skuddene er ikke noe stress, det kommer. Det viktige er at vi skaper ting med et defensiv med høy arbeidsmoral.

Kjipt for Carrick som skulle til å kose med Rooney når en supporter hopper inn å stjeler plassen hans.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Goldy. Streamen min funka gull i andre omgang. Uavbrutt i 10 minutter straight enkelte ganger :)

Er faktiskk enig med Limbeck her. Syns det er en deilig følelse å se gutta så godt organisert bakover. Det offensive mønsteret er veldig snodig og glimter tidvis til. Berba, Nani, Rooney, Giggs og Scholes samtidig på banen var beroliggende. Vi cruiser inn til gruppeseier med 5 kamper uten baklengs. Jeg skreik ballehøyt da Rooney scorte. Du så hvor glad han ble og. Host opp en gif av gliset/kjønnet hans når feirer, anyone :)

Det eneste er at jeg ikke klarer å bry meg så mye når det er CL. Har ikke den samme stemningen og nervene som hvilken som helst random PL-match.

Lenke til kommentar

Da er det bare å få solgt overvekta av en Bulgarer

:nei:

Såg du framspelet til Rooney der han bomma fullstendig på ballen? Såg du kampen generelt? Etter mi meining er Berba ein god del bedre enn Rooney i dag, både når det gjelder det han skaper, arbeidsinnsats, vilje. Klart Rooney har vore lenge ute, men til tider så ser han lat ut ved sida av Berba i dag. (Nei, absolutt ikkje Berba-fanboy) Han viste mot Liverpool kva han kan tilføre klubben og greit at vi forventar meir, men når sjølv SAF no går ut og "tar skylda" for at Berbatov ikkje har prestert optimalt, så kan ikkje eg heilt forstå kvifor han på død og liv skal selgast. Skal vi plutseleg berre ha tre spissar, der alternativet på topp er Macheda? Greit at du har eindel bastante meiningar, men eg byrjar å verte svært lei av dei sneversynte haldningane dine.

Smalling og Fabio står veldig positivt fram i dag syns eg. Eit par rare posisjoneringar frå Fabio, men han er for det meste solid bakover, positiv framover og framprovoserer eit veldig klart straffespark. Kudos for å tole mykje meir enn broren også. (Reservekampen mot Wigan sist viste dette med stor tydelegheit, då han blei grisetakla gang på gang, utan å gjere noko utav det, berre reiste seg opp og fortsette). Smalling ser solid ut og klarar å spele ballen, vinner ein del viktige duellar i andre omgang og ser bra ut til tross at Rangers ikkje akkurat går spesielt mykje organsiert i angrep.

Rooney scorar på straffe, men viser etter mi meining at det er eit godt stykke igjen før han er i form. Har nokre gode involveringar, innimellom sitter samspelet med Berbatov, men skudda er lite presise, til tider virkar han litt initiativlaus og på det fantastiske framspelet frå Berbatov bør han få meir ut av det enn å sparke hol i lufta. Flott at han viser styrke med å score på straffe, men eg syns det såg mistenkelig likt ut som det forrige han scorte. (Same tilløp, same plassering)

Carrick gjer det veldig bra i dag. Manglar framleis eindel på 07/08 form offansivt, men har blitt mykje tryggare og vinn eindel viktige duellar på midten.

Godt å sjå at Rooney viser glede over å score igjen, men det var ein svært ambivalent følelse når den ballen gikk i mål.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Fornøyd med kampen, syntes relasjonene og tempoet var mye bedre enn de siste kampene. At Roo, Carrick og Berba ikke treffer helt med skuddene er ikke noe stress, det kommer. Det viktige er at vi skaper ting med et defensiv med høy arbeidsmoral.

Eg er så enig i disse setningene at en pluss var ikke nok Gold.

Stålkontroll gjennom hele kampen. Flere monstersjanser. Eneste som mangler i denne kampen er marginer så blir det mange mål. Og som du sier, det kommer!

Der var han helt igjen. Utrolig hvor fort ting snur seg.

Er du klar over hvor tåpelig du er nå?

Lenke til kommentar

Herlig trippelpost, step_up! Hørt om å redigere innlegg?

Lukter United-scoring lang vei. Hernandez putter snart. Book it.

så ikke behovet her. en tråd med mange innlegg, skal ikke mye til før fristen for at det neste man skriver går inn i det forrige innlegget. i tillegg så får man jo ut frustrasjon, o.l fortløpende.

Lenke til kommentar

Eg er så enig i disse setningene at en pluss var ikke nok Gold.

Stålkontroll gjennom hele kampen. Flere monstersjanser. Eneste som mangler i denne kampen er marginer så blir det mange mål. Og som du sier, det kommer!

Når da? Snart håper jeg, føler det har blitt sagt hele sesongen.

Uansett, mine 2 cent.

Bra kamp, stålkontroll bortsatt fra da Evans fikk en mindre hjerneblødning. Var en sitasjon tidligere også nede på venstresida, men den fikk jeg ikke med meg. Smekk på fingrene til Fabio der?

Gitt at Fabio fikk en smekk der, synes jeg han var veldig bra ellers, selvom han hadde endel taklinger som fort kunne resultert i frispark hadde dommeren faktisk valg å ikke tolerere drapsforsøk. Fabio slik jeg ser det har to problemer pdd, hvorav det ene er enkelt å gjøre noe med. 1. Hvor var Fabio mens Rafael gjorde seg biff? Han virker fortsatt litt veik. 2. Han er høyrebeint.

Berbatov synes jeg var bra, han kjefter og smeller som en premenstruell tenåringsjente, men ting han gjør er stort sett bra. Kanskje tilogmed litt for bra til tider, ettersom ingen andre tydeligvis forstår hva han mener... En kan jo diskutere om dette er alle andres feil eller Berbatovs. Uansett, til tider meget frekt samspill med Rooney, er det lov å håpe på at de to skal finne storformen sammen?

Den berømte karakterskalaen følger.

VDS: 7. Har et par bra redninger, litt for nonchalant med ballen i beina til tider.

Oshea: 6. Helt streit. Har et par offensive involveringer med vekslende hell, men defensivt har han stålkontroll.

Smalling: 7. Så ikke stort til han.

Evans: 6. Dreit seg ut.

Fabio: 7.

Nani: 6. Minuspoeng fordi han er en sutreunge av rang. Jobbet veldig bra til tider da.

Scholes: 7. Vanlig -, fortsatt en gigant.

Carrick: 8. BB for meg, prikkfri defensivt og hadde endel fine baller.

Giggs: 6. Kamprusten

Rooney: 7. Kamprusten, men ble gradvis bedre.

Berbatov: 7+. Neste så han fikk en åtter. Bør starte på lørdag.

Lenke til kommentar

Så fortløpende at det er raskere å trykke på ny post enn edit? Like mange trykk.

tenker ikke på det overhodet før det har blitt to innlegg ved siden av hverandre. og det går faktisk fortere på denne måten. det er ikke noe jeg legger noe fokus på...

alt du skal hakke på :roll:

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

O`shea ble jo driblet gang på gang av høyrekanten til Rangers. Du så ikke noe til Smalling? Jeg synes han var BB lett!

I CL er det antall +mål som avgjør hvem som går videre hvis det blir likt i poeng?

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...