Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Rooney kunne visst trenge enda mer hvile, for dette var dystre greier. For å komme seg i form, trenger man å starte slike kamper. Hvordan ellers skal man bygge opp selvtilliten? Synes ikke Rooney var så svak i denne omgangen. Tverrliggeren fratok han en scoring, og han gjorde en grei figur generelt sett. Hadde smakt om han fikk ett mål i andre omgang. forutenom den ene tverliggerheadingen, så er jeg enig med Bratseth og Fjøra. Rooney var usynlig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 God nok 1omg og Rooney ser skarpere ut for hvert minutt som går. Positivt. Tipper vi får se nettsus fra Wayne i slutten av 2omg faktisk. Om Hernandez kommer inn så scorer han, book it. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 nå sa jeg ingenting på Rooney-byttet Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er det noen som fortjener ris og kritikk for det de leverer så er første plassen å rette en finger side to og tre i denne tråden. Jesus christ. Streamen min hakker og henger ca 3-5 sekunder hvert 10ende sekund for å så hoppe 1 minutt frem i tid annenhvert minutt. At jeg har sett hele omgangen er på grensa til fanatisk. Klarer ikke overse en Unitedkamp bare. Har ikke fått med meg en dritt da. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du kan låne livesporten min nikopus, om det hjelper? Sender deg pass og brukernavn på pm Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Rooney kunne visst trenge enda mer hvile, for dette var dystre greier. For å komme seg i form, trenger man å starte slike kamper. Hvordan ellers skal man bygge opp selvtilliten? Synes ikke Rooney var så svak i denne omgangen. Tverrliggeren fratok han en scoring, og han gjorde en grei figur generelt sett. Hadde smakt om han fikk ett mål i andre omgang. forutenom den ene tverliggerheadingen, så er jeg enig med Bratseth og Fjøra. Rooney var usynlig. Rooney dårlig? Tuller dere? Synes Rooney spilte en ålreit, om ikke god omgang. Han og Berbatov kombinerte fint flere ganger i starten av kampen og Rooney generelt var flink til å spille ballen videre på en og to touch. Han mistet ballen 2-3 ganger helt i slutten av omgangen, og da fikk han høre det av kommentatorene. Håpløst. Nei, håper Wayne fortsetter slik! For det er dette vi mangler. Også Giggs er det herlig å ha tilbake. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) kom igjen Nani!!! eller Rooney var vel ikke så verst på frisparket heller... Endret 24. november 2010 av Step_up Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Meget close der av Rooney, godt frispark! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bra frispark av Rooney det der, men savner at han bruker kraften sin. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Rooney dårlig? Tuller dere? Synes Rooney spilte en ålreit, om ikke god omgang. Han og Berbatov kombinerte fint flere ganger i starten av kampen og Rooney generelt var flink til å spille ballen videre på en og to touch. Han mistet ballen 2-3 ganger helt i slutten av omgangen, og da fikk han høre det av kommentatorene. Håpløst. Nei, håper Wayne fortsetter slik! For det er dette vi mangler. Også Giggs er det herlig å ha tilbake. alt du skriver der får meg til å tenke at Rooney har vært mye ute av posisjon når han burde vært i boksen... å kombinere fint hjelper fint lite hvis resultatet er ett innlegg hvor vi er i undertall i boksen... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) denne dommeren imponerer fint lite... ikke en gang rene skulderpress er lov i dag tydeligvis. Endret 24. november 2010 av Step_up Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bra frispark av Rooney det der, men savner at han bruker kraften sin. På skudd mener du? Isåfall enig, men den tror jeg han har mistet. Han har jo ikke skutt hardt siden den berømte volleyen mot Newcastle. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er helt ufattelig dårlig av Carrick å ikke score der, han kan skyte hvor som helst, men velger å skyte rett på keeper. Nydelig ball fra Berba. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mistet? Haha. Altså, selv jeg som ikke har trent noe særlig fotball på mange lang lang tid har mistet det jeg har av kraft. Fint spill der av Rooney, utrolig at sjangsen blir brukt så dårlig. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Rooney dårlig? Tuller dere? Synes Rooney spilte en ålreit, om ikke god omgang. Han og Berbatov kombinerte fint flere ganger i starten av kampen og Rooney generelt var flink til å spille ballen videre på en og to touch. Han mistet ballen 2-3 ganger helt i slutten av omgangen, og da fikk han høre det av kommentatorene. Håpløst. Nei, håper Wayne fortsetter slik! For det er dette vi mangler. Også Giggs er det herlig å ha tilbake. alt du skriver der får meg til å tenke at Rooney har vært mye ute av posisjon når han burde vært i boksen... å kombinere fint hjelper fint lite hvis resultatet er ett innlegg hvor vi er i undertall i boksen... Så en spiss må ALLTID være i boksen når et innlegg kommer? Håper ikke noen synes Rooney har hatt en dårlig start på 2. oomgang, men er vel noen som synes det og. :!: Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) nei, men en god del muligheter kan ha gått til spille fordi han ikke har vært der så mye i dag... men lovende takter av Rooney nå i andre... Endret 24. november 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jaaaa, bamsemums . håper han har noen godbiter på lur Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 hva faen i Helvete dommer. hvordan er det mulig at vi ikke fikk corner i sted? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 1.8 mill i uken for sånne sleivspark... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Herregud, får den mannen til noe som helst!? Rooney + Berba for teh win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå