Gå til innhold

Kamptråd - Rangers vs Manchester United (CL)

Latias

Anbefalte innlegg

Rooney kunne visst trenge enda mer hvile, for dette var dystre greier.

For å komme seg i form, trenger man å starte slike kamper. Hvordan ellers skal man bygge opp selvtilliten? Synes ikke Rooney var så svak i denne omgangen. Tverrliggeren fratok han en scoring, og han gjorde en grei figur generelt sett. Hadde smakt om han fikk ett mål i andre omgang.

forutenom den ene tverliggerheadingen, så er jeg enig med Bratseth og Fjøra. Rooney var usynlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som fortjener ris og kritikk for det de leverer så er første plassen å rette en finger side to og tre i denne tråden. Jesus christ.

Streamen min hakker og henger ca 3-5 sekunder hvert 10ende sekund for å så hoppe 1 minutt frem i tid annenhvert minutt. At jeg har sett hele omgangen er på grensa til fanatisk. Klarer ikke overse en Unitedkamp bare. Har ikke fått med meg en dritt da.

Lenke til kommentar

Rooney kunne visst trenge enda mer hvile, for dette var dystre greier.

For å komme seg i form, trenger man å starte slike kamper. Hvordan ellers skal man bygge opp selvtilliten? Synes ikke Rooney var så svak i denne omgangen. Tverrliggeren fratok han en scoring, og han gjorde en grei figur generelt sett. Hadde smakt om han fikk ett mål i andre omgang.

forutenom den ene tverliggerheadingen, så er jeg enig med Bratseth og Fjøra. Rooney var usynlig.

Rooney dårlig? Tuller dere?

Synes Rooney spilte en ålreit, om ikke god omgang. Han og Berbatov kombinerte fint flere ganger i starten av kampen og Rooney generelt var flink til å spille ballen videre på en og to touch. Han mistet ballen 2-3 ganger helt i slutten av omgangen, og da fikk han høre det av kommentatorene. Håpløst.

Nei, håper Wayne fortsetter slik! For det er dette vi mangler. Også Giggs er det herlig å ha tilbake.

Lenke til kommentar

Synes Rooney spilte en ålreit, om ikke god omgang. Han og Berbatov kombinerte fint flere ganger i starten av kampen og Rooney generelt var flink til å spille ballen videre på en og to touch. Han mistet ballen 2-3 ganger helt i slutten av omgangen, og da fikk han høre det av kommentatorene. Håpløst.

Nei, håper Wayne fortsetter slik! For det er dette vi mangler. Også Giggs er det herlig å ha tilbake.

alt du skriver der får meg til å tenke at Rooney har vært mye ute av posisjon når han burde vært i boksen... å kombinere fint hjelper fint lite hvis resultatet er ett innlegg hvor vi er i undertall i boksen...

Lenke til kommentar

alt du skriver der får meg til å tenke at Rooney har vært mye ute av posisjon når han burde vært i boksen... å kombinere fint hjelper fint lite hvis resultatet er ett innlegg hvor vi er i undertall i boksen...

Så en spiss må ALLTID være i boksen når et innlegg kommer?

Håper ikke noen synes Rooney har hatt en dårlig start på 2. oomgang, men er vel noen som synes det og. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...