Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 for faen dommer. må jo være kort! hvor lenge skal de få holde på??? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tror jeg har fått rabies, var det Berbatov jeg så på et 60-meters defensivt løp der? 4 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 HAHA kameramannen hadde DRAP i blikket sitt. *you may run me over, BUT YOU NEVER TAKE MY CAMERA* Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 han har jo tidenes navn. han bør være bra med ballen i beina. wtf? er jo en klokkeklar ren duell! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Rooney kunne visst trenge enda mer hvile, for dette var dystre greier. måtte jeg bli nødt til å spise mine ord. rart at Nani enda ikke har tatt en corner... Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tror Nani vil bort fra United snart, ser ikke ut til å trives så mye. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 oooh, var det innenfor 16? Tror Nani vil bort fra United snart, ser ikke ut til å trives så mye. du tuller nå sant? hvorfor i all Verden skulle han ville dra bort? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tenket du på utkastet som vds nettopp tok? isåfall så var det godt utenfor 16. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 åååååååååååååååååååh Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I neste omgang så er spillerne pokker meg nødt til å spre seg. i over 30 min fløt angrepsspillet, nå er det bare rot og klabb og babb. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tør ikke dommeren å blåse dødball til United innenfor 30-meter? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ut : Berba, rooney å giggs Inn: Hernandez, obi å anderson Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Tror jeg har fått rabies, var det Berbatov jeg så på et 60-meters defensivt løp der? Såg det eg også, eit veldig bra eit også. O'Shea blei fullstendig parkert og var vel gla for at nokon tok over arbeidet. Ut med Berba? Syns han har gjort mykje bra, vore delaktig begge vegar, skulle hatt straffe og er mykje meir involvert enn Rooney. Å ta ut to spissar no vil ikkje ha så mykje føre seg. Endret 24. november 2010 av archanios Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Fabio hadde to gode innlegg og Berba hadde et fuckings 60-meterløp. Det husker jeg fra denne omgangen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 og leve lykkelig med sukker på . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Rooney kunne visst trenge enda mer hvile, for dette var dystre greier. For å komme seg i form, trenger man å starte slike kamper. Hvordan ellers skal man bygge opp selvtilliten? Synes ikke Rooney var så svak i denne omgangen. Tverrliggeren fratok han en scoring, og han gjorde en grei figur generelt sett. Hadde smakt om han fikk ett mål i andre omgang. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ut : Berba, rooney å giggs Inn: Hernandez, obi å anderson evt dropp Obi, trekk ned Berba til OM. resten høres greit ut. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Den første er straffe Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ut : Berba, rooney å giggs Inn: Hernandez, obi å anderson evt dropp Obi, trekk ned Berba til OM. resten høres greit ut. Du tror på julenissen? Vi vil aldri spille Berbatov, Rooney og Hernandez sammen hvis vi ikke jager mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå