Latias Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Håper det laget stemmer. 442 med masse kreative spillere, det høres godt ut. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ikkje offisielt lag endå. Var berre Daniel Taylor frå gardian som kom med det på Twitter. Ofte temmelig informert, men det kan kome endringar. At du ikkje er fornøgd med Berba er nå so, men så lenge han er den som scorar mest hos oss, så er det kanskje andre som bør få kritikk også. Eg skulle gjerne sett at Berba scorar fleire mål og jamnare enn han har gjort, men eg kritiserer ikkje han for å vere vår mestscorande spelar. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 TV2 Sumo har sluppet det samme laget. Forresten. Viser TV2 Sumo denne kampen? Sliter litt med å finne ut av det, men jeg har en gansk svak dag. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) VDS; O'Shea, Evans, Smalling, Fabio; Nani, Carrick, Scholes, Giggs; Rooney, Berbatov Subs: Amos, Evra, Brown, Anderson, Hernandez, Obertan, Macheda Rangers skal gå ut i 5-4-1 eller noko sånt. Om å gjere å sikre EL-plassen. Endret 24. november 2010 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 TV2 Sumo har sluppet det samme laget. Forresten. Viser TV2 Sumo denne kampen? Sliter litt med å finne ut av det, men jeg har en gansk svak dag. Nei, men ViasatOnDemand gjør det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ViasatOnDemand er ikke gratis denne uka Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Blir spanande å sjå Fabio i denne kampen. Ganske greit at Evra blir kvilt i denne, for han har vore litt varierande til no denne sesongen og Fabio bør få sjansen innimellom. Såg han for reservelaget i ein uvant sentral midtbaneposisjon der han var veldig god og tok latterlig mykje juling frå eit stygtspelande Wigan-lag. (Samme som seniorlaget til Wigan altså.) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kanskje det mest interessante laget jeg har sett denne sesongen. Hater CL da jeg ikke har nubbsjangs til å se hayabaya-streams fra langtvekkistan med det nettet her. Det blir nok en trist affære med hakkete drit og vg.live i 2 timer hvor jeg bare blir surere og surere over at jeg ikke får sett gutta. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 har du ikke Viasat 4? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Har ikke TV. Har invistert alt jeg har i Sumo så jeg får sett PL Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ettersom vi tok igjen Chelsea i helgen, så har jeg bare to ønsker. det ene er at vi slår Rangers i dag og at: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kun seier er godt nok! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mot eit Rangers-lag som kan sjå ut til å gå litt defansivt ut og med eit sjeldent kreativt United-lag, så bør det vere mogelegheiter for at vi dominerer denne kampen, så sant vi får lov å holde litt på ballen. Eg tippar nok likevel at Rangers vil vere meir aggresive enn oss og dersom det blir for gale, så kan vi nok få litt småproblemer. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ikke faen. greit at de er gamle, men det der gjorde de med vilje Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Då var det kamp, middag og eit glas eller to med skotsk single malt. Kan bli ein fin kveld om resultatet går vegen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 GET IN OG BOOK IT!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 herlig åpning av United . to soleklare straffer. bevisste handlinger! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Hvorfor har ikke Man u handla noen gode spillere etter at Ronaldo dro. De satt jo igjen med masse cash, og eneste de har dratt med seg er han meksikanern. Var mye piggere før De burde skaffe Benzima fra real. Endret 24. november 2010 av Charlo Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 er fremdeles veldig tidlig i sesongen og du vil konkludere med noe sånt? denne kampen viser jo så langt en del av hva vi står for... Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 luring han dere miller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå