Gå til innhold

Kamptråd - Rangers vs Manchester United (CL)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikkje offisielt lag endå. Var berre Daniel Taylor frå gardian som kom med det på Twitter. Ofte temmelig informert, men det kan kome endringar.

At du ikkje er fornøgd med Berba er nå so, men så lenge han er den som scorar mest hos oss, så er det kanskje andre som bør få kritikk også. Eg skulle gjerne sett at Berba scorar fleire mål og jamnare enn han har gjort, men eg kritiserer ikkje han for å vere vår mestscorande spelar.

Lenke til kommentar

Blir spanande å sjå Fabio i denne kampen. Ganske greit at Evra blir kvilt i denne, for han har vore litt varierande til no denne sesongen og Fabio bør få sjansen innimellom. Såg han for reservelaget i ein uvant sentral midtbaneposisjon der han var veldig god og tok latterlig mykje juling frå eit stygtspelande Wigan-lag. (Samme som seniorlaget til Wigan altså.)

Lenke til kommentar

Kanskje det mest interessante laget jeg har sett denne sesongen. Hater CL da jeg ikke har nubbsjangs til å se hayabaya-streams fra langtvekkistan med det nettet her. Det blir nok en trist affære med hakkete drit og vg.live i 2 timer hvor jeg bare blir surere og surere over at jeg ikke får sett gutta.

Lenke til kommentar

Mot eit Rangers-lag som kan sjå ut til å gå litt defansivt ut og med eit sjeldent kreativt United-lag, så bør det vere mogelegheiter for at vi dominerer denne kampen, så sant vi får lov å holde litt på ballen. Eg tippar nok likevel at Rangers vil vere meir aggresive enn oss og dersom det blir for gale, så kan vi nok få litt småproblemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...