krroold Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Vurderer å kjøpe og bygge meg en ny PC for å slippe å ha stående ett stort midikabinett i tv-rommet. Har ikke fulgt med så veldig på hardwarefronten i det siste, så trenger hjelp til ett komplett oppsett. Ett viktig krav er at PCen blir så stillegående som mulig. PCen blir mest brukt til filmer og serier, men bør klare litt spill i tillegg. Bluray spiller og SSD-disk bør inngå i oppsettet. Pris kan gå fra 5-8000,- Håper noen kan hjelpe! Endret 22. november 2010 av kristoffer2200 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Her har du en liste over forslag for deg, Overskridet budsjettet med 238 kr pga vifteløse-kjøleren for CPU, Jeg tviler på at stock-kjøleren bråker så mye, slik at du MÅ ha den kjøleren slik at du kan sløyfe den. Ellers kan du gå til en annen butikk feks, Dustinhome.no, billigere der. Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Vær obs på at du må kappe i lokket på kabinettet ved å velge dette skjermkortet. Den passive kjøleren stikker en del opp fra kortet i høyden. Se bilde - ikke samme kabinett, men det viser kortet. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 hmm, etter nærmere titt av skjermkortet, så sier jeg bare dropp skjermkortet på listen. Bildet på komplett viste ikke den høyden på skjerkortet så godt. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kjøleren passer heller ikke. Scythe Ninja Mini er bedre alternativ. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hmm, stemmer 14 cm høyde på kabinett og 15 cm på kjøleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå