Dan Hansen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Heisann Jeg har 10 stk sånne jeg tenkte jeg skulle gi bort. Førstemann til mølla ... ::Dan Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg vil ha. passer fint på hp servern når jeg for BSD på den Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 FreeBSD merker til pc Kan man ikke sette de på en sparc hvis man vil? :o MarcelSB Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg kunne også tenke meg et slikt! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Beklager - det blir for dyrt å sende dem ut enkeltvis. Ettersom Bøgge var først ute (og det var "først til mølla") kan han forvente en liten konvolutt i posten en av de nærmeste dagene. Men fortvil ei - jeg rydder lageret i forbindelse med avvikling av it-driften så kanskje det kommer flere godbiter etterhvert. Følg med følg med ... ::Dan Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Beklager - det blir for dyrt å sende dem ut enkeltvis. Ettersom Bøgge var først ute (og det var "først til mølla") kan han forvente en liten konvolutt i posten en av de nærmeste dagene. Men fortvil ei - jeg rydder lageret i forbindelse med avvikling av it-driften så kanskje det kommer flere godbiter etterhvert. Følg med følg med ... ::Dan Hippi . Sender en pm med adresse jeg. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 ...hvis vi betaler deg litt / du finner flere da.. ? Hva slags sjapper fører sånne til daglig? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Microplex har slike. Se under Kabinetter -> casebadges . Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Gjett hva jeg fikk i posten i dag 10 nusselige FreeBSD merker Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 kan jeg få et? jeg betaler porto. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 kan jeg få et? jeg betaler porto. NEI Gir dem ikke bort. skal bruke dem selv og muligens gi en til en kamerat. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Hehe - slit dem med helsa ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå