ÅleMorten Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Jeg kan begynne med å si at jeg er stokk dum når det gjelder ting om dette. På alle mine tidligere bosteder har jeg koblet et modem i et hull veggen,og VIPS,internett. MEN i den nye hybelen min er det ikke noe hull i veggen. Hvordan får jeg nett? Har et sånnt gammeldags firkantet hull til telefon. Har vurdert mobilt bredbånd,men akk..det er vel jævlig treigt? Streamer mye film og tv-serier.. Hjelp meg:( Endret 22. november 2010 av ÅleMorten Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Streamer du mye er ikke mobilt bredbånd noe for deg. Er du i det heletatt sikker på at det er internett i hybelen din? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er egentlig bare å skjekke med internettleverandørene det. Forklar hva slags kontakt du har i veggen, så bytter de den ut. Har du kabel-tv, så har du kanskje også muligheten til å få internett gjennom kabel-tv. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du har en Cat3-port. Dette er helt normalt. Alt du trenger er en Cat3 kabel med 2 ledre. Dette medfølger når du bestiller bredband. Er bare å bestille. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er ganske normalt å få bredbånd over telefonlinjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå