Gjest Hanne Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 10 på meg! Okei, det hadde jeg faktisk ikke trodd. Jeg synes ikke at hår gjør noe! Når mannen har hår så er han en mann. Jeg synes gutter blir litt feminine når de barberer seg. Jeg takler heller ikke v-gensere, masse hårprodukter og solarium. Slik er jeg bare. Det du prøver å si... Er at du ikke liker berter? Ingen berter på meg nei. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Heia Hanne Er selv gutt, så har ikke noen slike preferanser, men gleder meg når jeg ser/hører kvinner som misliker sossestilen (solariumsbrune, v-genserkledde og/eller med "slikket" frisyre). La menn være menn, ikke pudler. Endret 24. november 2010 av Sapere_aude 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi er faktisk en del som foretrekker at menn er menn, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Heia Hanne Er selv gutt, så har ikke noen slike preferanser, men gleder meg når jeg ser/hører kvinner som misliker sossestilen (solariumsbrune, v-genserkledde og/eller med "slikket" frisyre). La menn være menn, ikke pudler. Takk takk:) Det er viktig at man er seg selv tenker jeg, om man vil være en feminin mann så kan man jo det! Men min personlige smak er mannemann! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva er en mannemann? Pictures please. Lenke til kommentar
Gjest Gutt, 18 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Til trådstarter: De fleste som har kommentert her er endel eldre enn deg, 20-30 endel av dem ser jeg. Er snart 18 selv (gutt), og jeg anbefaler deg på det sterkeste å barbere deg nedentil. Veldig mange jenter på din alder vil ha NULL hår der, og jeg kan love deg at det ikke er fett i dusjen med gutta når alle andre snakker om hvor bra de fikk barbert seg osvosv. Da jeg barberte meg for første gang 100% der nede for noen år siden har jeg følt meg MYE bedre og selvtilliten min har bedret seg ettersom jeg føler det mye mer "IN" i dagens samfunn å barbere seg nedentil (blant begge kjønn.) Jeg vil også tippe at du nå sitter bak skjermen og leser dette, og fortsatt aldri har tatt noe der nede før fordi du er redd for å gjøre noe feil. (regner med at det derfor du har spurt oss her ) SÅ derfor anbefaler jeg deg å ta alt du føler for (de fleste på din alder tar ALT), og jeg kan LOVE deg at du ikke kommer til å angre. Hilsen gutt som vet bedre enn de andre gamlingene her Og ja, hvis du lurer, jeg VET 100% sikkert at det er populært i de fleste vennegjenger, trust me. Lykke til! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I hvilken verden er 20 en god del eldre enn 18? Og bare for å ha sagt det, jeg har likt hår siden jeg debuterte, i en alder av 17. Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I hvilken verden er 20 en god del eldre enn 18? Og bare for å ha sagt det, jeg har likt hår siden jeg debuterte, i en alder av 17. Helt enig, jeg er 21 og debuterte da jeg var 17, har alltid likt kjæresten min hårete. Jeg synes ikke du bør barbere deg etter hva som noen mennesker mener er "IN", du burde barbere deg hvis du føler at det er rett for deg eller en eventuell partner. Jeg barberer meg selv fordi jeg synes det er best og partneren min liker det, men jeg hadde hatt problemer med å tenne hvis min mannlige kjæreste gjorde det samme. Svar til en lenger opp: En mannemann er en mann som tør å være seg selv med sine interesser, han er høy, har kraftig mannekropp uten å ha ølmage, og har hår både her og både der, har typisk tredagersskjegg. Han er snill, intelligent, morsom og sexy. Og følsom på den måten at han forstår meg, men ikke griner over Grey's Anatomy. Mvh. Hanne. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Og om mannemannen din er alle de tingene du nevner der men har for eksempel klær/velvære osv som interesse er han ikke lenger noen mannemann? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Svar til en lenger opp: En mannemann er en mann som tør å være seg selv med sine interesser, han er høy, har kraftig mannekropp uten å ha ølmage, og har hår både her og både der, har typisk tredagersskjegg. Han er snill, intelligent, morsom og sexy. Og følsom på den måten at han forstår meg, men ikke griner over Grey's Anatomy. Mvh. Hanne. Så du vil prøve deg på....Iron Man! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Neinei, han failer på høy. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 AnewZ: Hva er det egentlig du vil frem til? At Jan-Thomas er manne-mann? For det er han absolutt ikke. Og jeg vet du spurte Hanna, men siden jeg har vært enig med henne rimelig godt frem til nå, så velger jeg å svare selv også på spørsmålet ditt. Ja, kan han alvorlig si at klær og velvære er en av interessene hans, så ryker han ut av mannemann kategorien for min del i alle fall. Men, selvsagt, det er jo ikke en bestant linje. Samboeren min for eksempel er interessert i hva han trekker på kroppen, hadde ingen stoppet ham så hadde han hatt flere parfymer enn underbukser (hovedsaklig fordi han bruker prøv og feil metoden når han velger parfyme). Men han kunne aldri i livet fortalt meg hva vårens farger blir, eller hva som er in i vinter. Det er mannemann nok for meg. 8D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Inni roboten er han vel for så vidt høg. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg liker ...om det er lov så liker jeg naturlig lite hår. Dvs ikke barbert eller stusset men bare at det ikke er en skog fra før. Heller barbert enn skog, da. Naturlig lite hårvekst på resten av kroppen er også fint. Er lov med veiviser da, men ikke på brystet/ryggen. Men så liker jeg heller ikke "mannemannen" da, mer den 20årige "guttegutten". Endret 24. november 2010 av dkny Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 AnewZ: Hva er det egentlig du vil frem til? At Jan-Thomas er manne-mann? For det er han absolutt ikke. Og jeg vet du spurte Hanna, men siden jeg har vært enig med henne rimelig godt frem til nå, så velger jeg å svare selv også på spørsmålet ditt. Hvor får du det fra at jeg mener Jan-Thomas er en mannemann? Skjønner virkelig ikke hvordan du klarte å trekke den konklusjonen. Ville bare vite hva hun mente var en såkalt mannemann, mest fordi det hørtes så jævlig idiotisk ut. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg trekker ikke konklusjoner, jeg stilte spørsmål. Blant annet fordi spørsmålet ditt var tåpelig. Eller, ikke spørsmålet i seg selv, mer måten det ble stilt på. Nei, en mannemann er ikke intresert i hår og negler og hvilken farge garderoben burde ha denne vinteren. Men at for eksempel Hanne og meg selv liker mannemenn, så betyr ikke det at det er kun mannemenn som for seg noe heller. Det er vår smak, så hvordan kan det være idiotisk? Det er tross alt ikke en fasit. Endret 24. november 2010 av Nie Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er idiotisk fordi du(Hanne) generaliserer så jævlig nå. Ser du ikke det selv? At en mannemann skal være høy syntes nå hvertfall jeg er teit. Jeg sier ingen plass at man er en machomannemann om man er opptatt av negler o.l. Men at man tar vare på seg selv ser ikke jeg hvordan kan være negativt, som du sier selv - kjæresten din er også opptatt av hva han trekker på seg, og jeg vil også tro han tenker over hvordan han ser ut på håret. Jeg liker hvertfall å se presentabel ut. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du kan kle deg pent og barbere seg nedentil og være mann. Det kalles hygiene. 3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 En mann er en som tør å gjøre hva han selv vil, fremfør å gjøre hva andre forteller ham. En mann er en som tar ansvar for handlingene sine, og står opp for meningene sine. En mann kler seg og barberer seg nedentil akkurat som det passer ham. Man blir ikke mer eller mindre mann av å barbere seg nedentil eller ikke. Skjerp dere folkens. 1 Lenke til kommentar
Blomst123 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 er selv 16, og må innrømme at jeg syntes det skal være litt hår der nede hos guttene.. men ikke DEN STORE SKAUEN liksom. Men er man mann så er man mann. En glattbarbert fyr er ikke akkurat noe jeg liker mest, men det er jo forskjellig fra person til person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg