Gjest lurer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei, er en 16 år gammel gutt som lurer på om damene liker det med skog på pikken/balla eller ikke? Og hvor fort vokser det eventuelt ut igjen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ikke. Kommer ann på person. Lenke til kommentar
Diazepam Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er svært få mennesker av begge kjønn som liker det å ha hår i maten. 6 Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er svært få mennesker av begge kjønn som liker det å ha hår i maten. Nå er det svært få mennesker av begge kjønn som spiser kjønnsorganene til sexpartneren sin også, da. ON-TOPIC: Det er smak og behag, men de fleste jeg kjenner har og liker best null hår der nede 5 Lenke til kommentar
Gjest snupsi Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Siden du er så ung tror jeg nok jentene på din alder vil foretrekke lite hår ja.. Men jeg synes personlig at trimmet er best. Liker den naturlige varianten, men IKKE SKOG. (synes en mann med hår ellers på kroppen og så helt glatt mellom beina ser litt snodig ut) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Enig. En mann skal være en mann. Mannfolk har hår. Edit, jeg er 24. Tror også dette i mange tilfeller har med alder å gjøre. Endret 22. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Har en venninne på 16 som sier "IKKE BARBER DEG". Nå oppfatter jeg henne som et unntak, da. Selv barberer jeg ikke, av personlige grunner. Synes man skal ha hår der nede som gutt/mann. Så klart, om man er i et seksuelt forhold med noen skader det jo ikke å spørre partner hva hun/han foretrekker Som med det meste annet er nok dette smak og behag, men de fleste (over halvparten) av jenter på 16 år i Norge vil sikkert foretrekke at gutter er barbert (tror jeg). Edit: Hvor raskt det vokser ut er også helt individuelt. Men av erfaring tar det kortere og kortere tid for hver gang (ja, har da prøvd å barbere der nede). Endret 22. november 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Må si meg enig med en av dem over her, en mann med hårete kropp og ett underliv så glatt som en babyrumpe ser snodig ut. Og det føles helt feil også. Har man kjent hår på brystkassen, så er det bare rart når det ikke er hår i det hele tatt i underlivet. Men, en mellomting er fint. Skog er ikke noe flott. Kan du ikke se ballene for bare hår er det absolutt på tide å trimme litt. Og om det skulle ha noe å si, så er jeg 20. Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei, er en 16 år gammel gutt som lurer på om damene liker det med skog på pikken/balla eller ikke? Og hvor fort vokser det eventuelt ut igjen? Behold alt håret, først da er du en mann! Det eneste stedet jeg mener menn kan barbere seg er i ansiktet. Lenke til kommentar
Gjest snupsi Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg synes det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som vil ha en mann med hår (er 24 jeg også) Noen ganger får jeg inntrykk av at jeg skiller meg veldig ut fra mengden når jeg mener det, men det er nok egentli ganske mange som foretrekker det også. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Behold alt håret, først da er du en mann! Det eneste stedet jeg mener menn kan barbere seg er i ansiktet. Jeg synes det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som vil ha en mann med hår (er 24 jeg også) Noen ganger får jeg inntrykk av at jeg skiller meg veldig ut fra mengden når jeg mener det, men det er nok egentli ganske mange som foretrekker det også. På en skala fra 1-10; hvor glade er dere i å suge? 4 Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Behold alt håret, først da er du en mann! Det eneste stedet jeg mener menn kan barbere seg er i ansiktet. Jeg synes det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som vil ha en mann med hår (er 24 jeg også) Noen ganger får jeg inntrykk av at jeg skiller meg veldig ut fra mengden når jeg mener det, men det er nok egentli ganske mange som foretrekker det også. På en skala fra 1-10; hvor glade er dere i å suge? 10 på meg! 3 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 10 på meg! Okei, det hadde jeg faktisk ikke trodd. Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 10 på meg! Okei, det hadde jeg faktisk ikke trodd. Jeg synes ikke at hår gjør noe! Når mannen har hår så er han en mann. Jeg synes gutter blir litt feminine når de barberer seg. Jeg takler heller ikke v-gensere, masse hårprodukter og solarium. Slik er jeg bare. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 En raddis altså, godt at folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 10 på meg! Okei, det hadde jeg faktisk ikke trodd. Jeg synes ikke at hår gjør noe! Når mannen har hår så er han en mann. Jeg synes gutter blir litt feminine når de barberer seg. Jeg takler heller ikke v-gensere, masse hårprodukter og solarium. Slik er jeg bare. Forsatt ikke digg med hår i øynene. Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 10 på meg! Okei, det hadde jeg faktisk ikke trodd. Jeg synes ikke at hår gjør noe! Når mannen har hår så er han en mann. Jeg synes gutter blir litt feminine når de barberer seg. Jeg takler heller ikke v-gensere, masse hårprodukter og solarium. Slik er jeg bare. Forsatt ikke digg med hår i øynene. Oi, det tenkte jeg ikke på. Kjæresten min har ikke så mye hår for å si det slik, jeg får ikke noe i øynene når jeg er der nede, men merker jo at håret er der, men det gjør ingenting. Og han ser ikke ut som en raddis, men han er en mannemann! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Alvorlig. Dere mannfolk som skriver her må da virkelig ha skog, om det skal være ett problem for en enkel blowjob. Det er ikke alle mannfolk som liker at lepper/tunge kommer i nærheten av ballene, og jeg får ikke "hår i maten" annet enn de få gangene jeg tar hele greia inn, og så lenge det er stusset er det så lite at det ikke er noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 10 på meg! Okei, det hadde jeg faktisk ikke trodd. Jeg synes ikke at hår gjør noe! Når mannen har hår så er han en mann. Jeg synes gutter blir litt feminine når de barberer seg. Jeg takler heller ikke v-gensere, masse hårprodukter og solarium. Slik er jeg bare. Det du prøver å si... Er at du ikke liker berter? Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bryr meg pent lite. Liker det ikke glatt eller ekstremt hårete. Litt stussa er bra :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg