TST Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 I det siste har trenden vært å gi ut mer eller mindre realistiske simulatorer av det å kjøre fete biler. Acclaim har med sine Burnout-spill valgt å sette fokus på en undervurdert del av bilkjøring, nemlig de spektakulære krasjene. Burnout 2 fortsetter der forgjengeren slapp og er et rimelig rett frem arkadepreget bilspill. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=612 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 leste nå bare det nye avsnittet + konklusjonen og må si meg ganske så enig i den men selv om spillet er montotont osv som du skriver, må jeg si at lyden er slettes ikke verst. lyden av glass som knuser og metallet som vrenger seg gjør hele crash-experiencen til noe helt annet enn andre spill. burnout2 er mye bedre enn forgjengeren, og gjør seg fantastisk bra i selskap med andre så som motogp spillene, eller konsoll-spill i det hele tatt Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Spillet ser simpelthen en hel del bedre ut på den sorte boksen Hmm kven av dei svarte boksane? Så vidt eg hugsar er begge svarte.... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hmm kven av dei svarte boksane? Så vidt eg hugsar er begge svarte.... nydelig dårlig formulert... Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Spillet ser simpelthen en hel del bedre ut på den sorte boksen Hmm kven av dei svarte boksane? Så vidt eg hugsar er begge svarte.... Noen ord hadde visst falt ut der, men ved å se på karakterene hadde du nok skjønt hvilken boks vi snakket om. Fikset det nå, takk for irettesettelsen. :-) Lenke til kommentar
amilost Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 digger spillet, må kjøpes : har det på PS2 det er utrolig bra Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Må si meg enig med amilost her ass Ak fått det til Xbåx å må si det spillet her virkelig gir deg "skrump-pung" når du booster på i motgående kjøre felt!! Første gang sideen gode gamle RollCage til PC jeg virkelig DIGGER et bilspill og får en skikkelig fartsfølelse!! Det her er et spill som serriøst MÅ prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg