SmoothCriminal Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 En person sa til meg att jeg er en "Reflektert ung mann" Jeg bare nikket med hode og takket men hva betyr det ??? Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 I hvilken sammenheng sa han det? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Det var nok ment som et kompliment. Han mente vel at du er en ung mann som kan tenke over ting og se fra forskjellige sider osv. reflektere verb trans. reflektere ( v2) [ɾəflək'teːɾə] 1 kaste tilbake Vannet reflekterte solstrålene. 2 tenke over, grunne reflektere over livets mening adj. reflektert [ɾəfləkˈteːʈ] ( a2) som vitner om kunnskap og fornuft, gjennomtenkt Endret 22. november 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 En person sa til meg att jeg er en "Reflektert ung mann" Jeg bare nikket med hode og takket men hva betyr det ??? Med tanke på at du ikke vet, men bare nikket samtykkende, så betyr det nok at du ikke er veldig reflektert. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå