Mr. Sandåker Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Hei, jeg tenkte å ta meg en ny tattoo i desember eller januar. Kommer litt ann på hvor mye cash jeg har. Det jeg vil at dere skal gjøre er å komme med helt random forslag til tatoo, og kankje jeg tar en av deres forslag. Har tenkt på Cartman fra southpark på leggen. I størrelse av ett CD cover. Men er litt usikker, en tribal kan funke, men er ikke veldig fan av de. Har fra før: På hver underarm etternavnene mine i runer, går fra albuen til håndleddet. Og en Gemeni tatto med litt tribals på. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Hva med ett portettbilde av Kat Von D Eller Bart Simpson Eller logoen til diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194&pid=16513027&st=26720entry16513027 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Skriv "Geir" inni et hjerte på en av rumpeballene. Sikker vinner! 1 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Hei, jeg tenkte å ta meg en ny tattoo i desember eller januar. Kommer litt ann på hvor mye cash jeg har. Det jeg vil at dere skal gjøre er å komme med helt random forslag til tatoo, og kankje jeg tar en av deres forslag. Har tenkt på Cartman fra southpark på leggen. I størrelse av ett CD cover. Men er litt usikker, en tribal kan funke, men er ikke veldig fan av de. Har fra før: På hver underarm etternavnene mine i runer, går fra albuen til håndleddet. Og en Gemeni tatto med litt tribals på. Kan du legge ut et bilde av hvordan tatoveringen din på underarmen ser ut? Veldig lyst til å ta en tattoo der selv. Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 23. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Begge armene der. Lenke til kommentar
kans Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Eller logoen til diskusjon.no Støttes fult ut! Logoen til diskusjon.no må jo bare være vinneren!! Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Hadde vært artig med logoen til Diskusjon, men føler det er litt tidlig i forholdet mitt med Diskusjon enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Hei, jeg tenkte å ta meg en ny tattoo i desember eller januar. Kommer litt ann på hvor mye cash jeg har. Det jeg vil at dere skal gjøre er å komme med helt random forslag til tatoo, og kankje jeg tar en av deres forslag. Jeg foreslår at du venter. Eller bare tatoverer "Dette var ikke min idé." på ryggen eller noe lignende. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Hva med en STOR ryggtatovering av en drage som yakuza'en i Japan har? Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Noe Tom of Finland-greier er alltid en hit. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Vent til du har blitt voksen nok. Skulle tro du var 13 år gammel og nettopp oppdaget South Park. Det er sikkert veldig kult å ha Cartman på leggen når du er 60. Forresten tribal er for folk som vil ha en tattis bare for å ha en. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Av en supersøt katt Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 South park er jo ikke noe jeg nettop har oppdaget da, grunnen til at jeg ville hatt det er jo fordi det er en serie jeg er sterk tilhenger av. Og da ikke over bare en periode. Og jeg har ikke den instillingen om at alle tattoveringer må han en jævla dyp betydning. Tribals er ikke det jeg er mest fan av, men det er greit å ha rundt med tanke på å bygge videre på de senere. Det jeg ville med denne posten var å få noen ideèr osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå