-Ompa Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ikke dårlig! Hvor har du fått tak i de viftegrillene på baksiden av kabinettet? De var virkelig tøffe Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hehe.. elsker å finne feil Hvor har du fått tak i Twinmos 32000 m/winbond ? Og et tips for fremtiden, lag thumbnails i PS f.esk før du legger ut, tar så lang tid med isdn . Men det var ett fett kabbis du harsatt sammen :smile: Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 tøft kabinett du har ikke tenkt på å ha to pc'er inni der da? du har jo plass btw, når ram slot allerede er nevnt i denne tråden, jeg har samme hovedkort, med en corsair 512mb brikke, hvilken slot bør denne stå i for å gi best ytelse? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hvis du har lest i manualen som følger med abit kort så står det det at man installerer rambrikker i DIMM3 og så i DIMM 2 og så i DIMM1, derfor skal du sette din ene brikke, ikke overraskende, i DIMM3 Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 og DIMM3 er til høyre right? rart at ikke jeg har fått det med meg... leste hele manualen en gang jeg kjeda meg... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 det stemmer det... det er den ram slot'en som står "alene". Bra du har fått med deg noe hvertfall hehe :smile: :smile: Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 ok har manualen her nå, og ser at det står i en stygg liten note av den typen jeg ikke leser fordi jeg synes det er logisk at den første ram brikken skal i den første socketen... gidder ikke slå av pc'en nå for å flytte brikken, og tror ikke det er så lurt å gjøre mens pc'en er på... men anyway, tror vi stopper denne diskusjonen nå før noen begynner å klage over at det er offtopic Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det tøffeste på bildene var egentlig "bildene" på veggen i bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå