Gamblee Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Har bestilt ny pc fra komplett. Ble litt usikker på om det var plass til min Corsair A70 CPU kjøler. Spesielt siden jeg har bestilt ram med vifte over. Har bestilt dette oppsette: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=861796&su=F42C0A5A-ECDA-4872-A317-D421448B7AD3 Passer dette montro?? Endret 22. november 2010 av Gamblee Lenke til kommentar
Playron Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Har bestilt ny pc fra komplett. Ble litt usikker på om det var plass til min Corsair A70 CPU kjøler. Spesielt siden jeg har bestilt ram med vifte over. Har bestilt dette oppsette: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=861796&su=F42C0A5A-ECDA-4872-A317-D421448B7AD3 Passer dette montro?? Med det kabinettet skal det gå veldig bra. Har selv en a70 i mitt antec 300, og jeg har ca 5-7 mm igjen, og siden du har større kabinett skal det gå kjempebra. Når det gjelder rammet, har jeg lest at dominator rammene kan være i veien for kjøleren, men jeg tror a70 er konstruert slik at viftene mest sannynelig går over rammet, men er usikker. Har selv lavt ram, og det passer perfekt. Har kanskje 1 cm til gode. Det jeg tviler sterkt på er at du kan plassere cpu-kjøleren mens du har festet ram kjøleren også. Dette tror jeg blir umulig. Hvis det ikke passer kan du eventuelt prøve å sette rammene i noen andre slots. Er veldig usikker som sagt. Du får bare prøve deg frem! Vil bare si at a70 er knall. Har overklokket min i5 760 til 4 ghz, og kommer ikke over 80 grader . Playron Endret 22. november 2010 av Playron Lenke til kommentar
Gamblee Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Ok, Takker for svar. Visst det ikke passer er det vel mulig å ta av "toppen" på ramma? Eventuelt den ene vifta på CPU kjøleren? Er usikker på hvor mye ram-vifta har for seg. Endret 22. november 2010 av Gamblee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå