Taggart Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Flere endringer er skjedd i denne versjonen, og Ipad skal, i følge Apple, bli et helt nytt produkt da den endelig får mulighet for skikkelig flerprogramkjøring. Det virker som om Apple vil holde både utviklere og brukere i hånden, mens Android kun holder brukeren i hånden. Krysser fingrene for at MeeGo endelig blir et moderne mobiloperativsystem som ikke behandler brukeren som en idiot, men vi får se. Virker som om du har et stykke igjen før virkelighetsforståelsen faller på plass; vi er en gjeng med idioter! Takk og pris for denne tilnærmingen fra Apple; unngår stort sett (heldigvis) å være prøvekanin for en eller annen produsent som gir blanke i brukerne og deres opplevelse... Marerittet for HTCs konsernsjef er antagelig at vedkommende selv må bruke selskapets HTC WM produkter; er overbevist om at vedkommende innerst inne er iPhone bruker og snart kommer ut av det berømmelige skapet... Endret 23. november 2010 av Stool Sample 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er spent på om batteritiden blir bedre eller dårligere på iPad med denne oppdateringen. Ingen endringer, dvs like bra som tidligere! Hmm. Jeg brukte den en del i går kveld og innbiller meg at den er litt dårligere, men vi får se. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Er spent på om batteritiden blir bedre eller dårligere på iPad med denne oppdateringen. Ingen endringer, dvs like bra som tidligere! Hmm. Jeg brukte den en del i går kveld og innbiller meg at den er litt dårligere, men vi får se. Ikke merket noe annet så langt enn at Pad'en er blitt kjappere / hurtigere. Merkbart hurtigere. Endret 23. november 2010 av Stool Sample Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg syntes også den føltes mer responsiv - ikke at jeg klagde på det før, men sier ikke nei til enda bedre ytelse. Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 "Man kan nå leie filmer til iPad" Det er mulig det er jeg som er teit, men jeg finner ingen funksjon for dette i iTunes på padden etter oppdateringen? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er bare dårlig skrevet artikkel, filmleie er ikke tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Takk! Det var det jeg regnet med. Det var for godt til å være sant å tro at selskaper som Microsoft og Apple skulle huske at det bodde folk i vår del av verden som faktisk ser på TV og film... Akk. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Etter 4.2 funker ikke lyden i filmene jeg har liggende i VLC noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
S Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Vil norsk iPad være det sammen som dagens "piratimporterte" +IOS 4.2? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Takk! Det var det jeg regnet med. Det var for godt til å være sant å tro at selskaper som Microsoft og Apple skulle huske at det bodde folk i vår del av verden som faktisk ser på TV og film... Akk. Google var jo kjapt ute med å lansere market, f'eks, også kommer APPLE og bare OVERSER! MAKAN. Vil norsk iPad være det sammen som dagens "piratimporterte" +IOS 4.2? Nei, den vil ha reklamasjonsrett. Håper dog ikke den blir lansert før den nye modellen er på plass. Endret 26. november 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg