Reef89 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Pcen booter og starter opp normalt, men får ikke skjermbilde før jeg er kommet på skrivebordet. Når pcen starter opp står det bare *no signal* på skjermen, men når jeg kommer inn til skrivebodet, da kommer det bilde og alt er normalt. Hva er galt da? kommer meg jo ikke inn i BIOS. Har skiftet hovedkort. Endret 24. november 2010 av Reef89 Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Pcen booter og starter opp normalt, men får ikke skjermbilde før jeg er kommet på skrivebordet. Når pcen starter opp står det bare *no signal* på skjermen, men når jeg kommer inn til skrivebodet, da kommer det bilde og alt er normalt. Hva er galt da? kommer meg jo ikke inn i BIOS. Har skiftet hovedkort. Hmm..du har ikke fått noe blåskjerm i det siste? Prøvd å resette biosen? Lenke til kommentar
Reef89 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Nei ikke noe blå skjerm, bare helt svart med no signal under booting, kommer bilde med engang ved inlogging til skrivebordet. Nei har ikke det, men ska det være nødvendig det da med tanke på at det helt nytt hovedkort som ingen har brukt før? Endret 22. november 2010 av Reef89 Lenke til kommentar
Reef89 Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Har nå koblet pcen til tven(dvi kabel) der vises alt normalt booting og bios og alt det der, det gjør det fremdeles ikke på selve dataskjermen, den får bare bilde innpå skrivebordet som nevnt tidligere, kan det være noe galt med skjermen? men rart den kun er svart når det botes/oppstart. Eller noe galt med vga (eller hva det heter) inngangen på kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå