Abigor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette ordner seg! Man trenger bare å gå til bibliotoket for å skrive sine innlegg. Selvsagt iført en moteriktig tinnfoliehatt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jo, det er den strengt tatt. Første setning sier redaktør kan inngå avtale om kildevern om han finner det riktig. Andre setning sier at man må regne med at vi vil gi opplysninger om kriminelle handlinger til politiet ved rettslig begjæring. Det er en konkretisering av en situasjon der man ikke bør anta at redaktør vil gi kildevern. Han kan fortsatt, om han er villig til å ta støyten for det. Hvilke situasjoner som kvalifiserer og hvilke som ikke gjør det er hans valg. Geir For å oppklare hva jeg syns er uklart: Slik jeg ser det her så kan det tolkes som at redaktør kan inngå avtale om kildevern, og deretter likevell gi opplysningene til myndighetene ved en rettslig begjæring. Jeg antar at det ikke er slik det er tiltenkt? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Ser den. Nei, det er ikke slik det er tiltenkt. Om den til enhver tid sittende redaktør er villig til å gå i fengsel for dette? Se, det får du nesten spørre dem om... Geir Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Om den til enhver tid sittende redaktør er villig til å gå i fengsel for dette? Se, det får du nesten spørre dem om... Det er jo det som er jobben til redaktøren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå