Gå til innhold

Trenger ny TV - plasma eller LCDled? 50-55", ca15'000

Anbefalte innlegg

Hei.

Jakter på ny tv, gamle Panasonic 42PX70 begynner å bli gammel og liten, så jeg trenger ny.

Har inntil nå vært meget gla i plasma pga sortnivå og litt mer naturlig fargegjengivelse, men det ser ut til at LCD har blitt bedre med tiden.

Bruken blir filmtitting fra pc (h264 720/1080), bluray fra PS3 og PS3-spilling. Noe vanlig tv-sendinger også, men mindre prioritert (Get HD PVR)

Tenkte størrelsen 50-55", avstand ca 3,5 meter fra sofa.

Har virkelig lyst på nye 9-serien til Samsung, men da sprekker budsjettet rimelig hardt.

3D er jeg ikke sikker på om jeg gidder å prioritere. Har bare testet Samsungs skjermer i butikk, og ikke spesielt imponert. Bildet flimrer og er uklart, så jeg veit ikke om jeg er interessert i å betale masse ekstra for dritt.

Noen forslag i den enormt store jungelen der ute? Denne får mye skryt, Panasonic TX-P50V20. Estimert budsjett på 15'000

Må nevnes at jeg har etpar stuevinduer bak sofaen, så de har mulighet for litt gjenskinn på tv'n. Fordelen er at vinduene er ut mot bakre bygård, så det er ikke allverdens med direkte solskinn da.

Endret av newman221
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...