newman221 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hei. Jakter på ny tv, gamle Panasonic 42PX70 begynner å bli gammel og liten, så jeg trenger ny. Har inntil nå vært meget gla i plasma pga sortnivå og litt mer naturlig fargegjengivelse, men det ser ut til at LCD har blitt bedre med tiden. Bruken blir filmtitting fra pc (h264 720/1080), bluray fra PS3 og PS3-spilling. Noe vanlig tv-sendinger også, men mindre prioritert (Get HD PVR) Tenkte størrelsen 50-55", avstand ca 3,5 meter fra sofa. Har virkelig lyst på nye 9-serien til Samsung, men da sprekker budsjettet rimelig hardt. 3D er jeg ikke sikker på om jeg gidder å prioritere. Har bare testet Samsungs skjermer i butikk, og ikke spesielt imponert. Bildet flimrer og er uklart, så jeg veit ikke om jeg er interessert i å betale masse ekstra for dritt. Noen forslag i den enormt store jungelen der ute? Denne får mye skryt, Panasonic TX-P50V20. Estimert budsjett på 15'000 Må nevnes at jeg har etpar stuevinduer bak sofaen, så de har mulighet for litt gjenskinn på tv'n. Fordelen er at vinduene er ut mot bakre bygård, så det er ikke allverdens med direkte solskinn da. Endret 22. november 2010 av newman221 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Ingen som har noen gode tv-forslag? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 buhuu, ingen som hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå