InsertNumLock Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 EDIT: Se bilder fra utbruddet her. haha. Ser du hvem som har skrevet artikkelen ? Hva faen. Når kom Gaute seg inn i TV2? Han har vært der en stund nå. Han har vel 150-200 ++ artikler. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Seriøst? Det har jeg ikke fått med meg. Ellers hadde jeg tre blant de åtte beste i mål i dag. Renner vel poeng inn hos meg på Giromanager nå. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hmm, har ikke rotet meg til å registrere meg på Giro manageren enda. Har rotet meg til å skaffe en bakgrunn på PC som får meg i sykkel humør, deler den her jeg Ikke fra Giro'n da, men men Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Så, tanker og tips før dagens etappe? Vi har et par stigninger som kan bli interessante, og spesielt kjekk er jo kanskje den siste opp mot mål. Er dette en avslutning forbeholdt de bedre klatrerne, eller kan underdogs hevde seg de også? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 I dag blir nok kanskje det første virkelige store angrepet fra noen av kanonene. Klatrerne vil også hevde seg på dagens etappe. Blir spennende å se på Nibali vs Contador. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 UCI har laget en liste over alle syklistene (som deltar i touren), hvor de er klassifisert etter hvor dopingmistenkte de er. LISTEN http://www.procycling.no/article3150501.ece Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 I dag blir nok kanskje det første virkelige store angrepet fra noen av kanonene. Klatrerne vil også hevde seg på dagens etappe. Blir spennende å se på Nibali vs Contador. La oss håpe det I et intervju i cyclingnews.com hinter Contador til når han selv sannsynligvis vil sette inn støtene (slik jeg tolket det i alle fall ) "From tomorrow onwards, there will be opportunities for both of them", Contador added. "At the Montevergine, I don’t know what will happen but I presume it’ll be a sprint between fifteen riders. Then Etna will come after that. I don’t want to tell the tifosi in advance where I’ll be attacking but if I wasn’t participating at the Giro d’Italia, I’d watch on TV the three consecutive mountain stages [13, 14 and 15, ed.] in Austria, on the Zoncolan and Gardeccia," the Spaniard hinted. Så dersom vi ikke får noe action fra han i dag, er i alle fall sjansen stor for at det skjer rundt de nevnte fjelletappene. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er det et sted man kan se Giroen online? I fjor var det på Nrk, så da gikk det jo fint. Har noen en stream eller noe lignende? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er det et sted man kan se Giroen online? I fjor var det på Nrk, så da gikk det jo fint. Har noen en stream eller noe lignende? Stream? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ja, det var det jeg lurte på. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 oK DA VET JEG IKKE. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er det et sted man kan se Giroen online? I fjor var det på Nrk, så da gikk det jo fint. Har noen en stream eller noe lignende? http://www.tv2.no/multimedia/sl/livesenter.htm?progId=513596&treeId=360 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Da trenger man silverlight, og for å innstallere det må jeg ha adminpassordet. Det har jeg ikke, da dette er en skolepc Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kom nettopp inn i sendinga, hvor har Christian gjort av seg? Syns nesten det var en Kagge for mye i studio nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Lurer på hvor han har gjort av seg selv. Alltid så kos med Paasche. Meget fornøyd med at jeg droppet å sette inn Pineau på Giromanager. Han er jo i brudd. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er det bestemt at Paasche og Kaggestad skal kommentere Touren i år? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 At Paasche og Kaggestad slutter å kommenterer touren, er som at Ferguson slutter som trener i United. Det kommer til å bli snakket om det, men det skjer nok ikke.. Eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har nok et lite poeng der ja, Hille. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Men hvor er Paasche i dag? Savnet han under klassikeren i påsken, og nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå