DJ_Dark Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Så målgangen først nå. Ble en del tårer. http://www.tv2sporten.no/sykkel/giro/weylandts-lagkamerater-graat-over-maallinjen-sammen-med-farrar-3490916.html 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Leopard-Trek har forresten, som forventet, trukket seg fra resten av Giroen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Rart at de stilte med den troppen de gjorde. Ville vel neppe hatt innvirkning i sammendraget de rytterne... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er heller ikke sikkert de hadde planer om å kjempe om totalseieren i rittet... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Leste ikke før nå at Weylandt har ei gravid kone. Fy faen. Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er heller ikke sikkert de hadde planer om å kjempe om totalseieren i rittet... Mener du Leopard ? Var vel heller etappejegere som lurte der Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Forresten var det heldigvis ikke morgendagens etappe som ble avlyst. I morra blir det gøy Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Nei, få de grusomme steinveggene vekk fra alle ritt. Huff og huff. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 TV2 gutta trenger da ikke å speide så langt bak etter LP. hvis han ikke var den første Sky-rytteren, så var han sikkert nr.2... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Helvette, ny velt. Ser ikke bra ut.. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Faen, de skjærer av hjelmen.... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Han der overlever iallefall. Satte en støkk i meg uansett Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 han hadde mistet det meste av farten før hodet smalt nedi. Så hadde han vel strukket kroppen bra ut... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Nordhaug er der sikkert Paasche. Så slapp av. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 HELVETES UBRUKELIGE SKY! 6 Minutter bak!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvorfor er alle nordmenn på ubrukelige lag???? Det er faen meg seks minutter!!! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 EDIT er en fin ting btw Du vet han punkterte - du vet han ikke er en sammenlagtrytter. Da bør du også skjønne at det ikke er noe poeng i å tråkke på som fanden for å kanskje sitte med hovedfeltet, når man heller kan ta det med ro og spare pittelitt krefter. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg vet at jeg kan redigere. Jeg tenkte bare ikke over det når jeg skrev. Som du sikkert ser er litt ut av det skrevet under opphisselse .Han har potensialet til å bli blant de bedre om kort tid. Ja jeg vet at han punkterte. er derfor jeg er forbanna for at det tok så lang tid. Team Sky er ikke Radioshack og har ikke fylt laget opp med ryttere som kan vinne hele dritten. Men, de vil da ikke at en rytter de vet kan komme høyt opp i sammendraget(som kunne blitt viktig senere i rittet og som kunne vært viktig på dagens etappe), skal komme seks minutter bak. derfor stiller jeg meg undrende til at det tok mer enn ett minutt før den neste bilen kom for å hjelpe. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Radioshack har heller ingen potensiell vinner av giro'en på laget. Kapteinen er Machado, som aldri har vunnet et stort ritt før. Dessuten har han ikke de samme kvalitetene som feks Nibali, Contador, Scarponi, Menchov og de andre kanonene. Sammenlagt kommer enten Contador eller Nibali til å vinne. Book it. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Han som falt fikk heldigvis bare noen skrubbsår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå