Oreokjeks Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Spent på hva som skjer med Leopard Trek nå. Sky trakk laget sitt når de opplevde et dødsfall i fjor, vil Leopard Trek gjøre det samme nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tviler på at noen av Leopard-rytterne har noen motivasjon til å sykle nå. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som har eller vet hvor det finnes video av det som skjedde? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Vil egentlig anbefale å ikke se den... Jævla ekkelt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Fant en her hvis noen er interessert: http://www.liveleak.com/view?i=cab_1304959028 Er bare et kjapt glimt av han som ligger på bakken. Forferdelig trist. Endret 9. mai 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det verste er det som ble vist på direkten der blodet fosser ut av nesa og munnen. Det bildet er brent inn i hodet mitt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det verste er det som ble vist på direkten der blodet fosser ut av nesa og munnen. Det bildet er brent inn i hodet mitt. :/ Hørtes ikke veldig bra ut. Tror jeg dropper å lete etter det klippet... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) De TV bildene er forstyrrende. Trynet hans ser jo knust ut. Endret 9. mai 2011 av Attityd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Eneste jeg husker er blodet som fosset ut. Så lite annet. Kun det at de klippet hjelmen av. Kanskje like greit jeg ikke så resten. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Var ikke så mye mer å se. Heldigvis. Hele fyren så bare "unaturlig" ut. Som om det er tydelig at noe er veldig veldig galt. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva var det som skjedde med han egentlig? Falt han av sykkelen? Besvimte han? Hjertestans? Meget trist at han døde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Dette skjedde. "Der skal han ha kommet borti et gjerde med pedalen, krysset over og gått inn i steinveggen på motsatt side." Endret 9. mai 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Anbefaler absolutt ingen å lete etter tv-bildene av Weylandt. Det er som Dj_Dark sier, bilder som brenner seg inn på netthinna, kjenner jeg blir uggen bare ved tanken. Det er en ekte hendelse, personen i bildene har pådratt seg skader som han senere dør av. Håper folk forstår det, og har respekt nok til å styre unna å se dem. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har ingen interesse for sykkel, men zappet akkurat forbi i det de filmet han liggende dær.. Annbefaler at dere lar vær å lete det opp, var ikke pent syn.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Eller kanskje personer vil se det. Personlig tror jeg at jeg har sett de aller fleste dødsulykker i sporten jeg elsker over alt på jord (det er ikke sykkel). Noen er værre enn andre, men det er alikevel noe med det. Vissheten om å se det, jeg kan ikke forklare det, men folk er forskjellige. Vel og merke så ser man da selve ulykken, ikke alt annet - som man ser her. Uansett - det kan godt hende Leopardene vil sykle resten av Giroen for å hedre sin lagkamerat - jeg håper de gjør det. Det kan være hardt å se at resten av verden gir litt beng i at dette har skjedd. Sånn er det dessverre. Giroen vil nok ikke være som vanlig resten av årets versjon, men samtidig så går sporten videre. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Huff. Var akuratt komt hjem fra jobb og skulle sitte meg ned og kose meg med giroen, og etter 5 minutter så møter jeg dette. Trodde virkelig ikke det var så gale etter det ble fortalt at de holdt på med hjertekompresjoner. Rytteren var ukjendt for meg og jeg trodde faktisk at han kanskje var asiater, for det såg faktisk sånn ut, trynet var helt knust. Kjenner faktisk at dette gikk inn på meg, og det er det lite som gjør. Har sett folk dø på video før, men aldri live, og det vil jeg helst ikke oppleve igjen. I 95 lot de vell laget til Fabio Casartelli krysse mållinjen først, hele rittet var rolig og alle premiepengene ble gitt til hans nærmeste. Lurer på om de vil gjøre noe sånt igjen, eller om Lepard velger å bryte. Endret 9. mai 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Eller kanskje personer vil se det. Personlig tror jeg at jeg har sett de aller fleste dødsulykker i sporten jeg elsker over alt på jord (det er ikke sykkel). Noen er værre enn andre, men det er alikevel noe med det. Vissheten om å se det, jeg kan ikke forklare det, men folk er forskjellige. Vel og merke så ser man da selve ulykken, ikke alt annet - som man ser her. Uansett - det kan godt hende Leopardene vil sykle resten av Giroen for å hedre sin lagkamerat - jeg håper de gjør det. Det kan være hardt å se at resten av verden gir litt beng i at dette har skjedd. Sånn er det dessverre. Giroen vil nok ikke være som vanlig resten av årets versjon, men samtidig så går sporten videre. verden har aldri glemt Tom Simpson, så det kan du ta helt med ro. For en totalt unødvendig måte å dø på. Hadde han bare fått armene ut først Endret 10. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Var ikke det jeg sa heller (selvom det virker som om mange andre blir glemt). Men sporten går fortsatt videre - det er ikke tid til å sørge for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå