Maynard James Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg har ikke ord. En relativt ung rytter og. Han vant den 3 etappen i fjorårets Giro. Fy flate. Tragisk og jævelig Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tankene går først og fremst til familie, venner, lagkamerater og hans gravide kone. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tror at hvis jeg hadde vært proffsyklist, så hadde jeg seriøst revurdert det jeg drev med. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tankene går først og fremst til familie, venner, lagkamerater og hans gravide kone. Gravid kone og? Fy faen... R.I.P. Wouter Weylandt. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Håper vi får se en gest ala det Motorola gjorde etter dødsfallet til Casartelli i '95. Helt forferdelig er det uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 "Der skal han ha kommet borti et gjerde med pedalen, krysset over og gått inn i steinveggen på motsatt side." Fyyyy faen Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Dette er en trist dag for sykkelsporten og wouter weylandt pårørende. blir garantert en markering imorgen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Fy faen. Godt at jeg ikke ikke fikk se etappen idag. Tragisk ulykke. R.I.P Wouter Weylandt Endret 9. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nei fy faen. I et sykkelritt Hvil i fred. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Alt er tomt i hodet mitt nå. Helt merkelig. Har en uggen følelse i magen og er kvalm. Et par tårer kommer og. Faen meg helt jævlig. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tror at hvis jeg hadde vært proffsyklist, så hadde jeg seriøst revurdert det jeg drev med. Nah, man kan sammenligne det med tragiske dødsfall i andre sporter. Men tenker at livet er mer enn sporten man driver med. Samtidig er det en grunn til at man har valgt å gjøre det man gjør. Det er fordi det er det man elsker. 1 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Herregud, så jævla tragisk! R.I.P Wouter Weylandt Lenke til kommentar
opar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg har alltid hatt stor respekt for sporten jeg elsker over alt her i livet, og i dag fikk jeg om mulig enda større respekt for sykkelsporten. Når man ser bilder som de som ble vist på tv fra dagens etappe gikk tankene mine tilbake til treningssamlinger i Spania, på Mallorca og på Gran Canaria der man selv har bikket 100 km/h på en racersykkel med kun en hjelm som beskyttelse. Tankene mine går til lagkammerater, støtteapparat, venner og ikke minst familien og den gravide kona. RIP Wouter Weylandt, et godt forbilde. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Alt er tomt i hodet mitt nå. Helt merkelig. Har en uggen følelse i magen og er kvalm. Et par tårer kommer og. Faen meg helt jævlig. Hvor får folk slik medfølelse fra? Jeg synes det selvsagt er veldig trist, men føler ikke i nærheten av det du beskriver her. Ikke for å være ufølsom, men jeg visste ikke hvem denne mannen var før i dag da jeg leste om ulykken. Altså, jeg synes det er trist, men føler det liksom ikke på kroppen. 4 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvor får folk slik medfølelse fra? Jeg synes det selvsagt er veldig trist, men føler ikke i nærheten av det du beskriver her. Ikke for å være ufølsom, men jeg visste ikke hvem denne mannen var før i dag da jeg leste om ulykken. Altså, jeg synes det er trist, men føler det liksom ikke på kroppen. Det har med personlighetstrekk å gjøre. Folk er forskjellige, noen ser på det som om det var en film, andre tenker med en gang på konsekvenser, de pårørende osv. Det er også mange av oss som følger godt med på sykkel, og da er ikke Weylandt en ukjent person. Noe som igjen bidrar til å gjøre følelsene sterkere. 6 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Jeg så live at fyren døde liksom. Jævla ekkelt å se på. Kjente ikke særlig til han, men det er jævla tragisk. Tror ikke jeg hadde hatt samme følelse om jeg så det i ettertid. Var noe med situasjonen. Så det live, var redd for hvordan det gikk og så døde han. Endret 9. mai 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Enig, for min del var det TV-bildene (Som RAI godt kunne spart seg for.) som er årsaken til at jeg fortsatt har en uggen følelse i kroppen. Endret 9. mai 2011 av Ballus Lenke til kommentar
opar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvor får folk slik medfølelse fra? Jeg synes det selvsagt er veldig trist, men føler ikke i nærheten av det du beskriver her. Ikke for å være ufølsom, men jeg visste ikke hvem denne mannen var før i dag da jeg leste om ulykken. Altså, jeg synes det er trist, men føler det liksom ikke på kroppen. Det har med personlighetstrekk å gjøre. Folk er forskjellige, noen ser på det som om det var en film, andre tenker med en gang på konsekvenser, de pårørende osv. Det er også mange av oss som følger godt med på sykkel, og da er ikke Weylandt en ukjent person. Noe som igjen bidrar til å gjøre følelsene sterkere. ^This. Regner med at folk hadde reagert på samme måte om en fra United hadde dødd i en kamp. Når man følger sykkelsporten tett får man kjennskap til rytterne. Når man da i tillegg er syklist og i aller høyeste grad kjenner til konsekvensene sporten kan medføre får man seg en liten tankevekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå