Juleniss1 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Fantastisk etappe idag. Eneste som manglet var at Contador gikk på en skikkelig smell. 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Etappen i dag var veldig spennende! Nieve imponerte meg helt sinnsykt, og Nibali gjorde i grunn inntrykk han også - stayervilje til 1000! Contador er en annen sak. Altså: HVIS, HVIS, HVIS han ikke er dopa, må han i så fall være noe av det sykeste jeg har sett. Selv om han sa det var noe av det tyngste han har vært med på i dag, så det for meg ut som plankekjøring det han drev med. Menmen, som sagt, kjempegøy etappe! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Typisk at det var den etappen jeg så minst av. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Håper du fikk med deg hva de sa om Contador nå, Step. Makan til en kuk. Noen har spurt oss om det er greit å kalle folk "en kuk". Derom finnes det vel ikke noe fasitsvar sånn generellt i samfunnet. Men her på forumet er det greit: Det er ikke lov å kalle hverandre slikt, (ei heller moderatorer), men om folk bruker det om andre som befinner seg i offentlighetens søkelys blander ikke vi oss borti. Så finnes det en gråsone og en grense mot injurier, men det er en annen sak. Personlig synes jeg unge folk er for nymoralistiske, men det er en annen debatt. Kuk er vi født med, sånn nær på halvparten av jordens befolkning, og det er helt naturlig. jeg har som tidligere sagt et avslappet forhold til tissefanter, og litt språklig mangfold i benevnelser og bruksområde har vi ikke vondt av. Geir 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ikke si at den der ble rapportert? 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Håper du fikk med deg hva de sa om Contador nå, Step. Makan til en kuk. Han er ingen kuk. Hva jeg synes om evt. folk som skriver slike kommentarer tar jeg ikke stilling til. Jeg synes Løfkvist er en kuk og bare misunnelig. Er da for f... ikke Conta sin feil at podiet er der hvor ryttere kjører forbi. De aller fleste ville tatt det der med ett smil og tror de andre der gjorde det. Det vet jeg dog ikke. Løvkvist vet at han ikke er i nærheten like dyktig klatrer som Contador, men men... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Håper du fikk med deg hva de sa om Contador nå, Step. Makan til en kuk. Han er ingen kuk. Hva jeg synes om evt. folk som skriver slike kommentarer tar jeg ikke stilling til. Jeg synes Løfkvist er en kuk og bare misunnelig. Er da for f... ikke Conta sin feil at podiet er der hvor ryttere kjører forbi. De aller fleste ville tatt det der med ett smil og tror de andre der gjorde det. Det vet jeg dog ikke. Løvkvist vet at han ikke er i nærheten like dyktig klatrer som Contador, men men... Men han har en... Får være måte på å ta andre høytidelig. Hva jeg eller andre velger å kalle dine helter, har du egentlig ingenting med. For meg er Contador en forbanna juksemaker, som ikke har noe å gjøre i sykkelsporten. Om det er definisjonen på "en kuk" i sykkelsporten. Vel da er han en kuk for meg, uansett hvor stor fan av han du er. På samme måte som Voeckler kan være en inngrodd tånegl for deg. Når han er min helt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvordan kan man mislike Voeckler? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Noen finner sikkert noen grunner Men det var ett eksempel, da det er den eneste rytteren jeg er en fan av Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Herrefred for en syk tempo av Contador. For en form han er i. Han har virkelig truffet med dopinga opp mot Giro'en. Fytti grisen. 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Eventuelt så har han bare et veldig mye bedre kosthold enn alle andre syklister. Ryktes at det går mye i saftig, rødt kjøtt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Håper du fikk med deg hva de sa om Contador nå, Step. Makan til en kuk. Han er ingen kuk. Hva jeg synes om evt. folk som skriver slike kommentarer tar jeg ikke stilling til. Jeg synes Løfkvist er en kuk og bare misunnelig. Er da for f... ikke Conta sin feil at podiet er der hvor ryttere kjører forbi. De aller fleste ville tatt det der med ett smil og tror de andre der gjorde det. Det vet jeg dog ikke. Løvkvist vet at han ikke er i nærheten like dyktig klatrer som Contador, men men... Men han har en... Får være måte på å ta andre høytidelig. Hva jeg eller andre velger å kalle dine helter, har du egentlig ingenting med. For meg er Contador en forbanna juksemaker, som ikke har noe å gjøre i sykkelsporten. Om det er definisjonen på "en kuk" i sykkelsporten. Vel da er han en kuk for meg, uansett hvor stor fan av han du er. På samme måte som Voeckler kan være en inngrodd tånegl for deg. Når han er min helt. Så lenge han allerede har blitt frikjent av det spanske forbundet og etter alle solemerker kommer til å bli frikjent i CAS i tilleg(dobbel seier), så er han ingen juksemaker. Contador har like mye å gjøre i sykkelsporten som du har her inne på forumet...Om han er en kuk for deg, så kan du lage en tråd om det... Eventuelt så har han bare et veldig mye bedre kosthold enn andre syklister.Ryktes at det går mye i saftig, rødt kjøtt. Ok, reality check. Frikjent for Clenbuterol i Spania. Og han har kuttet ut biff fra kostholdet. Sånn, værsågod Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Hva med plastikken i blodet hans? Endret 24. mai 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Så lenge han allerede har blitt frikjent av det spanske forbundet og etter alle solemerker kommer til å bli frikjent i CAS i tilleg(dobbel seier), så er han ingen juksemaker. Contador har like mye å gjøre i sykkelsporten som du har her inne på forumet...Om han er en kuk for deg, så kan du lage en tråd om det... Det samme forbundet som nektet å i det heletatt tiltale utøvere som beviselig var med i Puerto... Valverde er ett godt eksempel... Det gir forbundet i Spania ett fortjent dårlig rykte. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hva med plastikken i blodet hans? Sitat fra Contador-campen:“”We are not aware of any findings of this plastic substance in any of the tests. We — officially and unofficially — have no information on anything to do with this. There were no traces of plastic in any of the tests.” Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Så lenge han allerede har blitt frikjent av det spanske forbundet og etter alle solemerker kommer til å bli frikjent i CAS i tilleg(dobbel seier), så er han ingen juksemaker. Contador har like mye å gjøre i sykkelsporten som du har her inne på forumet...Om han er en kuk for deg, så kan du lage en tråd om det... Det samme forbundet som nektet å i det heletatt tiltale utøvere som beviselig var med i Puerto... Valverde er ett godt eksempel... Det gir forbundet i Spania ett fortjent dårlig rykte. Det har ingenting å si for akkurat dette... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ikke annet enn at man er lite villige til å utestenge spanske ryttere i spania. Uansett hvor bra det blir bevist... Så en "biff" kan man jo la gå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det at en "såkalt uavhengig" domstol som "tilfeldigvis" bestod spanjoler skulle avgjøre om han skulle bli utestengt er jo i det hele tatt helt på trynet. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nå er det viktig å si at UCI er fornøyde med måten saken ble behandlet i Spania. Og selvfølgelig bestod denne uavhengige domstolen av spanjoler. Det hadde vært helt på trynet om en nasjonal domstol bestod av utlendinger... 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Greia er at jeg mener det ikke burde blitt gjort av spanjoler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå