Vamos Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Latias. Du er herved utnevnt som liga-oppretter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Ligger bak både Shurger og CPaasche i ligaen vi har. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Latias. Du er herved utnevnt som liga-oppretter. Glemte å opprette laget, selv om jeg hadde fanen oppe. Fuck it. Null motivasjon nå... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Du kan ha som motivasjon å ta igjen meg, Latias. Jeg vet den funker. Selv om jeg har en dags forsprang har du vel tatt meg igjen i løpet av under ei uke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Oh, en dags handicap! Skal se om jeg ikke får opprettet laget. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er det opprettet noen liga? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Deilig med Tv2 og Eurosport, da de aldri har reklame samtidig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Shurger, hva har du gjort nå da? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Gleder meg til i morgen. Tipper det vil stå mellom Visconti/Petacchi/Carrara. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Damn. Dette har gått meg hus forbi. Stiller Ceunego? Hvis ikke blir det i alle fall Nibali for alle penga. Har ingen lyst til å se Contador eller Ricco i den rosa trøya. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Verken Cunego eller Ricco stiller. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ricco ble vel sparka(fra laget) da han ble skikkelig syk ved en blodoverføring i vinter synes jeg å huske. Temperatur under spurten i dag, Petacchi vinner men Cavendish blir kanskje litt stengt og sleiver litt på sykkelen. Tror at Cavendish hadde tatt denne hadde målstreken vært 1 meter lengre fram Kristoff på en 11 plass var det, så han er med der oppe hvertfall, kanskje han blir tøffere de neste dagene. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Andre som har problem med å få lagret laget sitt? Får bare beskjed om at det skjedde et problem under lagring av laget mitt, og dersom jeg refresher er det nullstilt. Edit: Fant ut av det Hadde visst greid å hive inn for mange fra et lag, noe som egentlig ikke skulle gå an. Hadde jeg bare funnet det ut for et par timer siden.. Endret 9. mai 2011 av janovi Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har ingen lyst til å se Contador i den rosa trøya. Hvorfor ikke? Det er ganske stor sannsynlighet for at han kan vinne, så det kan fort skje. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Er det ikke ganske åpenbart hvorfor folk ikke vil se Contador i rosa? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ganske så åpenbart ja. TV-en er på i stua, mens jeg ligger ute i sola. Helt greit! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 OH FY FAEN. Det der er noe av det kvalmeste jeg har sett på direkten. Håper det går bra med han. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå