DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Vil tro den blir litt kortere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Den blir bare ikke livsfarlig og glad er jeg for det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er jo mulig å sykle ned der da. Litt farlig ja, men mulig. De har jo sikret de verste stedene og med dødsfalet i bakhodet tror jeg rytterne hadde tatt det ekstra rolig. Men, men, vi lever jo i ei tid der 1 cm. snø stopper fotballkamper fra å arrangeres. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er jo mulig å sykle ned der da. Litt farlig ja, men mulig. De har jo sikret de verste stedene og med dødsfalet i bakhodet tror jeg rytterne hadde tatt det ekstra rolig. Men, men, vi lever jo i ei tid der 1 cm. snø stopper fotballkamper fra å arrangeres. 1cm snø stopper ikke kamper i Norge i alle fall. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Nei, men i England hvis det ligger på tribunene så er det "så glatt og farlig for publikum." Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Der sier de jo at det er for farlig utenfor stadion. Men så er det jo England og da. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det var jo klart før Giro'en startet at både Cav og Petacchi ikke skulle fullføre. Begge satser jo på Tour de France. Det var vel klart om Cav ihvertfall, tror ikke vi hørte noe om Petacchi fra kommentatorne... Er nesten litt sykt som sykkelsporten har utviklet seg. En må dope seg for å vinne, og det handler nesten om hvem som har puttet mest i seg. Synd. Gleder meg til den dagen Contador blir tatt, for det må skje snart. Litt vanskelig å bli tatt for noe en aldri har gjort... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Faen så tidlig byttefrist i dag da. Mista jo fristen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kan ikke si at du ikke fortjener det. Selv slenger jeg opp lag etter hviledagen på mandag. Når starter sendingen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 For en etappe det blir i dag! Zoncolan for pokker! 22% stigning på det værste. Idag vil nok konkurrentene til Conta prøve seg, og de vil nok prøve å rive han i stykker. Tviler sterkt på at det går. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg ser mer for meg typer som Rujano/Gadret/Dupont som har en reell sjanse til å hevde seg bra i sammendraget prøve seg. Nibali og Scarponi har desverre bare vært skygger av seg selv hittil og jeg ville ikke blitt overrasket i det hele tatt om iallefall en av dem endte utenfor pallen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Zoncolan er faen meg galskap satt i regi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Le Mevel presterte å gå på tryne rett etter han kom ut av bussen og skadet hånda si, men kom seg til start. Idiot! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er nesten litt sykt som sykkelsporten har utviklet seg. En må dope seg for å vinne, og det handler nesten om hvem som har puttet mest i seg. Synd. Gleder meg til den dagen Contador blir tatt, for det må skje snart. Tja. De siste 3 årene har nok vært de reneste (Les: minst dopede) på mange år. Litt vanskelig å bli tatt for noe en aldri har gjort... Hva enn som får deg til sove om natten. Jeg ser mer for meg typer som Rujano/Gadret/Dupont som har en reell sjanse til å hevde seg bra i sammendraget prøve seg. Nibali og Scarponi har desverre bare vært skygger av seg selv hittil og jeg ville ikke blitt overrasket i det hele tatt om iallefall en av dem endte utenfor pallen. Rujano og Contador kommer nok igjen til å være en klasse for seg selv. Kjip tipping, men Zoncolan burde passe Rujano enda bedre enn tidligere fjell. Rujano får Piepoli til å se stor ut. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 her gikk kilometerene fort nå kan trioen holde unna gitt snodig etappe idag Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Reklamepause midt i bakken, ikke bra TV2! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Grunnen er vel at de strengt tatt ikke skulle ha startet på Zoncolan enda. Derfor reklamen kommer tipper jeg. Hadde dog vært lettere å bare sendt mye og lengre reklame etter løpet er ferdig tho.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Igor Anton går ifra! Er det tyngre for Contador? Edit: Også positivt å se at Rujano ikke er helt i toppen idag. Endret 21. mai 2011 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå