Hyperio Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Som de sier på Eurosport, lysbildeframvisning. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kjempe dette her. Sliter med å få oversiktsbildene fra helikopterne. Generelt kanskje og. Ikke alt for artig, men været bedrer jo ikke akkurat ting. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Tøft av Rujano. Noen som vet om Sella enda sitter med? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Nå skjer det ting her! Vurderte Scarponi på Girolaget mitt, men han sprakk sånn til Etna at jeg droppet. Får satse på at han ikke stikker. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Får håpe vi ser noen skikkelige angrep nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Og der slapp Scarponi. Bra jeg ikke tok han! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Gir ikke en spesielt god smak i munnen å se Contador og en androni-rytter leke med konkurrentene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kan umulig se for meg at Contador er ren. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg kan umulig se for meg at Contador er dopet. Han blir testet alt for ofte og alt for grundig til at han kan dope seg med noen av de dopingmidlene som man klarer å oppdage ved tester. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 De ligger ofte litt foran jegerne i dopingmidler og måter. Dessverre. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg kan umulig se for meg at Contador er dopet. Han blir testet alt for ofte og alt for grundig til at han kan dope seg med noen av de dopingmidlene som man klarer å oppdage ved tester. Lance vant TdF 7 år på rad. Alle han KNUSTE ble tatt for doping i ettertid. Lance er den idrettsutøveren som er blitt testet mest. Tror jeg han var dopet? JA. Sykkelsporten er fryktelig skitten fortsatt, alle de beste doper seg nok. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kohl sa han ble testet ca. 100 med doping i blodet uten å bli tatt. Til slutt dreit han seg ut med CERA, som man trodde det ikke var en test for. Det har vært noen EPO-saker de siste årene, men har man litt peiling skal det svært mye til for å bli tatt. I tillegg -- Hvor mange er det som noensinne er tatt for blodoverføringer? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Whoho så gøy når narkiser seirer, hipphura Whoho så gøy når narkiser seirer, hipphurra Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er nesten litt sykt som sykkelsporten har utviklet seg. En må dope seg for å vinne, og det handler nesten om hvem som har puttet mest i seg. Synd. Gleder meg til den dagen Contador blir tatt, for det må skje snart. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 "Skremmende hvordan sykkelsporten har utviklet seg". Det har vel strengt tatt alltid vært sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Arrangørene har droppet Monte Crostis i morgen. Link så man slipper at Step_up poster akkurat den samme informasjonen på nytt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) 770 poeng i dag... 500 plass og noe sammenlagt. Fornøyd. Ser vi begge hadde vinneren i dag Mr Taraldsen ;} edit: btw, noen andre som også har vunnet premier? Har ikke fått min enda. Endret 20. mai 2011 av Hille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Har ikke vunnet noe. Ser at Shurger tok i alle fall 400p innpå meg i dag. Liker det dårlig. Irriterer meg at jeg ikke tok med Gadret på laget mitt. Har ikke så mange bytter igjen på laget mitt. 720p eller noe her i dag. Sies at det er UCI som har stoppet turen opp og ned Crostis. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Blir det en kortere etappe i morgen da, eller har de en alternativ løypetrase? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå