Stoddart Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fantes det ikke en eller flere AC - blodposer også når den spanske gynekologen ble ekspert på både det ene og det andre? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Uskyldig inntil det motsatte er bevist heter det visst. Men så har han jo fått en dom, da Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Fantasien? Utrolig fantasifullt av meg mtp at han allerede har en dom over han. Uskyldig inntil det motsatte er bevist heter det visst.Men så har han jo fått en dom, da og jeg har jo allerede skrevet at han ble frikjent... Endret 16. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Av noen mindre objektive spanjoler ja... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 jeg stoler ikke på syklister som har fått en dopingdom, enten de har blitt frikjent eller ikke. Det har vært så mange eksempler på de som du tror er rene, er dopa. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Av noen mindre objektive spanjoler ja... UCI var godt fornøyd med at forbundet hadde gjort en skikkelig jobb i den prosessen: Da de offentliggjorde at de frikjente Contador, var UCI kjapt med ros for måten saken ble håndtert på: -Jeg tror ikke man kan skylde på det spanske forbundet i denne saken. De har gjort en god jobb, uttalte McQuaid Dette må du da ha fått med deg til nå... jeg stoler ikke på syklister som har fått en dopingdom, enten de har blitt frikjent eller ikke. Det har vært så mange eksempler på de som du tror er rene, er dopa. Skiller man ikke situasjonene så blir det helt umulig å forholde seg til. Endret 16. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Noen som har tenkt å følge Tour of California her? Den første etappen som skulle vært i går ble avlyst pga. snø. Fant et webcambilde fra Lake Tahoe, og joda, jeg forstår avgjørelsen: Er ca. 1 grader Celsius der nå. Dagens etappe skulle gått fra Squaw Valley, men det er også et snøhull så den blir flyttet til Nevada City. Sendinga starter på TV2 Zebra kl. 22.55. Live! Her skal det leses til eksamen... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Håper på å få med meg den siste etappen der Hushovd selv sa han hadde best sjangser. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tbh så tror jeg det er umulig å vinne en grand tour uten å være dopet... Alle som vinner TdF og andre store blir før eller senere tatt i doping. Lance armstrong vant TdF i 7 år på rad, FORAN folk som var dopet til helvette. Ringer det en bjelle? I denne sporten handler det nok kun om å dope seg best og skjule det best. Ikke pokker om verken Contador eller Schleck er rene. No fucking way. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 da får du bare tro det, jeg tror AC er ren og uskyldig i denne saken. Og en viktig part i den saken tror også at han vil bli funnet uskyldig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Haha, fy faen. Du gir deg virkelig ikke. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det var en skikkelig dårlig spurt av Thor. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Kan vel knapt kalles en spurt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 La meg omformulere meg: Det var et skikkelig dårlig forsøk på en spurt fra Thor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Håper du fikk med deg hva de sa om Contador nå, Step. Makan til en kuk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Etter Contador kom i mål ble det veldig fort opp på podiet. Tilfeldigvis var podiet rett ved målgangen. Da Skys Lövkvist kom mot mål siktet Contador champisen på han og sprutet han ned. Lövkvist ble ikke direkte glad for det. Etter Contador kom i mål ble det veldig fort opp på podiet. Tilfeldigvis var podiet rett ved målgangen. Da Skys Lövkvist kom mot mål siktet Contador champisen på han og sprutet han ned. Lövkvist ble ikke direkte glad for det. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Faen. Det så jo helt perfekt ut for Kristoff...FAEN! Så ut som at de andre ikke fulgte med, så stakk Cav. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 haha, la nå stakkaren få igjen pusten før de bombarderer han med spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå