Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Giro d'Italia 2011

Gjest Slettet+712345

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantasien? Utrolig fantasifullt av meg mtp at han allerede har en dom over han.

Uskyldig inntil det motsatte er bevist heter det visst.
Men så har han jo fått en dom, da

og jeg har jo allerede skrevet at han ble frikjent...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Av noen mindre objektive spanjoler ja...

UCI var godt fornøyd med at forbundet hadde gjort en skikkelig jobb i den prosessen:

Da de offentliggjorde at de frikjente Contador, var UCI kjapt med ros for måten saken ble håndtert på:

-Jeg tror ikke man kan skylde på det spanske forbundet i denne saken. De har gjort en god jobb, uttalte McQuaid

Dette må du da ha fått med deg til nå...

jeg stoler ikke på syklister som har fått en dopingdom, enten de har blitt frikjent eller ikke. Det har vært så mange eksempler på de som du tror er rene, er dopa.

Skiller man ikke situasjonene så blir det helt umulig å forholde seg til.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt å følge Tour of California her? Den første etappen som skulle vært i går ble avlyst pga. snø. Fant et webcambilde fra Lake Tahoe, og joda, jeg forstår avgjørelsen:

sunny.jpg

Er ca. 1 grader Celsius der nå.

Dagens etappe skulle gått fra Squaw Valley, men det er også et snøhull så den blir flyttet til Nevada City. Sendinga starter på TV2 Zebra kl. 22.55. Live! Her skal det leses til eksamen...

Lenke til kommentar

Tbh så tror jeg det er umulig å vinne en grand tour uten å være dopet...

Alle som vinner TdF og andre store blir før eller senere tatt i doping. Lance armstrong vant TdF i 7 år på rad, FORAN folk som var dopet til helvette. Ringer det en bjelle? I denne sporten handler det nok kun om å dope seg best og skjule det best. Ikke pokker om verken Contador eller Schleck er rene. No fucking way.

Lenke til kommentar

Etter Contador kom i mål ble det veldig fort opp på podiet. Tilfeldigvis var podiet rett ved målgangen. Da Skys Lövkvist kom mot mål siktet Contador champisen på han og sprutet han ned. Lövkvist ble ikke direkte glad for det.

Etter Contador kom i mål ble det veldig fort opp på podiet. Tilfeldigvis var podiet rett ved målgangen. Da Skys Lövkvist kom mot mål siktet Contador champisen på han og sprutet han ned. Lövkvist ble ikke direkte glad for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...