Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Giro d'Italia 2011

Gjest Slettet+712345

Anbefalte innlegg

Lenge siden Popovych har blomstret. Ikke noen bombe at han ikke klarte å henge med resten av bruddet og suste igjennom av hovedfeltet.

Det er sant, men litt overrasket over at han ikke hang med hovedfeltet. men han beviste selv om han har falt ned fra gamle høyder at han er klar kaptein i denne Girotroppen.

Sterkt av El Pistolero :thumbup: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lenge siden Popovych har blomstret. Ikke noen bombe at han ikke klarte å henge med resten av bruddet og suste igjennom av hovedfeltet.

Det er sant, men litt overrasket over at han ikke hang med hovedfeltet. men han beviste selv om han har falt ned fra gamle høyder at han er klar kaptein i denne Girotroppen.

Sterkt av El Pistolero :thumbup: .

Hadde tro på han for noen år siden at han kanskje skulle ta steget fullt ut og kjempe om gode GT plasseringer.

Sterk etappe av El pistolero, klarer nesten ikke å se annet at han vinner dette.

Men måtte virkelig le av Christian Paasche da han begynnte med derre daskinga igjen :D

Lenke til kommentar

Joda, klar over at han har det. Men at han skulle ta steget videre, i stedet gikk det andre veien. Det begynner å bli noen år siden, 4 år om jeg husker rett at han hadde en topp 10 plassering i en GT løp. Han hadde jo kjempe gode resultater i den tiden jeg begynnte å fatte interesse for Giro'n også, rundt 2002/2003 en plass. Han var jo ekstremt lovende i den tiden.

Lenke til kommentar

Med mindre Conta plutselig blir vegetarianer!

han har ihvertfall sagt at han har sluttet å spise biff og det kan jeg forstå. Lite gjennomtenkt av de som laget til biffen. Nå må han gå gjennom ett helvete kun fordi noen tullinger bruker clenbuterol i biffen. :nei:

Hadde ikke vært dumt om han ble igjen noen timer ekstra på etna for å feire, samtidig som et massivt vulkanutbrudd sendte lava ned i sykkelbuksa hans. Juksepavepipelorten der. Skam at han får delta i det hele tatt.

han er allerede frikjent en gang og kommer sikkert til å bli frikjent igjen. ville selvfølgelig ikke vært rett å nekte en uskyldig mann å delta bare fordi saksbehandlingen tar tid.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Mengde clenbuterol i blodet hans var 50 picogram per ml blod. Dette er 400 ganger mindre enn minstegrensen WADA krever at laboratoriene skal kunne oppdage. Med andre ord er det tilfeldig at laboratoriet som teste prøven til Contador hadde utstyr som kan oppdage så små mengder. Jeg tror han blir frikjent denne gangen også.

Lenke til kommentar

Mengde clenbuterol i blodet hans var 50 picogram per ml blod. Dette er 400 ganger mindre enn minstegrensen WADA krever at laboratoriene skal kunne oppdage. Med andre ord er det tilfeldig at laboratoriet som teste prøven til Contador hadde utstyr som kan oppdage så små mengder. Jeg tror han blir frikjent denne gangen også.

En mengde som det er umulig å få inn gjennom vanlig inntak, så gjennom mat er visst den eneste måten det var mulig. Så Contadors side har nok rett...

Ikke faen om han er ren. Tror egentlig få i toppen er rene.

Jovisst faen at han er ren sier jeg. Greit at du er anti-Contador, men det kan da ikke være nødvendig å bastant komme med påstander fra fantasien for det?

Skyldig inntil det motsatte er bevist! Hvor mange ganger har i ikke hørt om utøvere som nekter skyld og skylder på andre ting. Selvfølgelig er det unntak, men personlig tror jeg at han er dopa.

Uskyldig inntil det motsatte er bevist heter det visst.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...