snartenkt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 I tidligere Windows-versjoner har jeg lastet ned f.eks. K-Lite Codec Pack for å kunne spille av alt av videoer jeg måtte komme over (og for å "encode" videoer når det trengs). Hvilken "codec-pack" bør man installere for å få Windows 7 til å spille av alt fra DivX til XviD til FLV? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du trenger ingen codec-pakker. Bruk mediaspillere som ALPlayer eller VLC VideoLan. Hvis du skal ha en "codec-pakke", bruk CCCP eller bare ffdshow. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Vel, jeg ønsker å kunne spille av i Windows Media Player (eller Media Player Classic), og trenger dessuten støtte for encoding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 den beste er: kLite basic her Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Støtter den encoding? Får inntrykket av at man må ha Full for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 cccp har det du trenger av codecer.... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 kanskje er denne du leter etter: http://shark007.net/win7codecs.html har ikke tid til å kontrollere hva du leter etter. lykke til Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Det står liksom mellom CCCP, Shark og K-Lite... Ingen som har installert noe selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 har installert den som jeg har anbefalt. Tror ikke noen her anbefaler noe annet enn det de har installert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå