quantum Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 ... Da gjelder det bare å få gjort denne oppgaven: ... Hvis det er noen trøst; etter studietiden kommmer du aldri noensinne til å få en så veldedfinert oppgave igjen ... enjoy :-) Lenke til kommentar
iKent Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 XD haha ja.. satser på det. Skal ikke jobbe med java etter skolen tho.. skal gå spilldesign eller interaktivt design:P Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det han snakker om gjelder neppe java spesifikt. Hvordan går det med oppgaven? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Tja... sitter nå og stuker her enda.. har skrevet noe, men vet ikke helt hvordan det blir før jeg er ferdig. Har ikke lagt inn printMessage, arrays og sånne ting enda men har koda nesten alt som skal til for å skrive ut noe, må bare lage småtinga ferdig. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Håper du tester enkeltfunksjoner og slikt fortløpende. Det er ille å sitte lenge og kode et program uten å teste det før du er ferdig, da ender du til slutt ofte opp med feilmeldinger du ikke skjønner bæret av fordi din egen kode plutselig er blitt for lang og uoversiktlig. Men ta og sleng opp koden din her da, f.eks. via pastie, så kan vi titte over hva du har gjort så langt Endret 25. november 2010 av srbz Lenke til kommentar
iKent Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Edit:_ slett. Endret 26. november 2010 av iKent Lenke til kommentar
iKent Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Da orker jeg ikke mer, får prøve å ordne det opp med en veileder i morgen.. takk for all hjelp ellers med denne oppgaven:) 20 timer til doomsday for denne oppgaven i allefall. god natt:) Lenke til kommentar
iKent Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Glem det ! Har klart oppgaven Fikk en veileder til å se over og nå er den rimelig grei, og jeg har i allefall et kjørbart program og veileder har sakt at det oppfyller kravenet til oppgaven ' Lar tråden stå frem til eksamen er ferdig, sånn i tilfelle jeg lurer på noe mer ^^ iKent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå