Peroy Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Brukerne kan vente seg flere markante endringer. Les mer Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ser frem til den oppdateringen. Noen sier at den skal slippes samtidig med E7 kommer på markedet.. Så får vente å se Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) (for dårlig research av undertegnede... innlegg tatt bort ) Endret 22. november 2010 av opresterud Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Flotte greier dette, håper Nokia kommer til å satse litt på dette operativsystemet framover (for min del), og at oppdateringene kommer på løpende bånd Ting jeg savner nå er stabilt nettverk og penere gui på homescreen (altså flere muligheter til tilpasning) Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ting jeg savner nå er stabilt nettverk og penere gui på homescreen (altså flere muligheter til tilpasning) Har du speedtouch router? Hvis ja, oppdater software på den. Det gjør mye med stabilitet. Har du sjekket ut SPB software sitt GUI? Jeg forguder det om dagen. http://www.youtube.com/watch?v=IzUeDABMmo8 Finnes her.. i Ovi Store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg