Reidar22 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Jeg har endelig funnet roen hos Jesus. Det er nettopp dette jeg har letet etter hele livet. Etter alt jeg har vært gjennom i løpet av de siste årene, er dette virkelig et fremskritt i riktig retning, FOR MEG. Endret 22. november 2010 av Reidar22 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 22. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2010 Bra for deg, synd for dine fremtidige barn. 30 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvor fant du han? Jeg vil også finne han! 1 Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er bemerkelsesverdig mange som har slitt i årevis som finner Jesus? For å bli frelst må du enten ha vokst opp med det, eller opplevd traumer av diverse arter? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nå har dere sikkert skremt vekk TS for lenge siden, men jeg vil gjerne vite hva som gjorde at han fant Jesus, og hvilke valg han måtte ta personlig for å velge å tro at det han opplevde var Jesus og ikke noe annet naturlig/menneskelig fenomen. Så hvis du stikker innom her igjen TS, og er villig til å sette av litt tid på å forklare, finnes det folk som ikke automatisk skal slenge dritt om troende, og respekterer ditt valg, og gjerne vil høre din side av saken. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har endelig funnet roen hos Jesus. Det er nettopp dette jeg har letet etter hele livet. Etter alt jeg har vært gjennom i løpet av de siste årene, er dette virkelig et fremskritt i riktig retning, FOR MEG. Gratulerer Godt du har funnet det som funker for deg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Diskusjon om det er riktig å "tvinge" barn til å ha samme religion fortsetter her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1277307 Kommentarer til dette tas som vanlig pr PM. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fint for deg, men ikke bruk det som undkylding for å bli homofob, ikke finn på tull som at du ikke kan ta blodoverføring osv. så går det sikkert bra. 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Fortsatt ikke svart eller kommentert innlegget mitt. Har du mulighet for å se på det Reidar22? Jeg vil gjerne vite hva som gjorde at han fant Jesus, og hvilke valg han måtte ta personlig for å velge å tro at det han opplevde var Jesus og ikke noe annet naturlig/menneskelig fenomen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Denne tråden er blitt mye kortere etter at jeg tok en sjefsavgjørelse. Den kan godt oppfattes som generell: Dette er en kategori for å uttrykke glede, ikke for religionskritikk eller flaming av religiøse. Religionskritikk har vi en egen kategori for. Flaming av religiøse hører ingen steds hjemme. Det samme gjelder andre veien, om noen poster et gledesutbrudd fordi de har sluppet fri fra religion: De som måtte føle for å reomvende vedkommende eller dømme ham til evig fortapelse kan la det være. Det har utviklet seg en ukultur av typen "hensikten helliger middelet" i religionskategorien. Den håper jeg vi kan ta fatt i. Men den får ikke spre seg til resten av forumet. Reaksjoner tas på PM. Geir 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg, imotsetning til alle de andre, er glad du har funnet Jesus! Aldri slipp han! 3 Lenke til kommentar
Mimmisofia Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Bra for deg, synd for dine fremtidige barn. Tror jeg døde litt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Bra for deg, synd for dine fremtidige barn. Tror jeg døde litt. Du registrerte deg bare for å si det? Velkommen til forumet. 6 Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvordan har du funnet noe som ikke eksisterer? 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er egentlig liten vits i å trolle, College. Hvis du ikke tror at Jesus ikke eksisterer, så rop det ut i en annen tråd. Det er ingen vits å ødelegge gleden til TS! Det klarer du forresten ikke heller.. Stop the flaming! Voksent sagt, forresten. 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Selv om jeg er ikke-troende, så klarer jeg å unne andre gleden i å tro på noe. Det finnes tross alt mye god moral i kristendommen. Noen trenger Gud som et støtteapparat, andre ikke. Er egentlig liten forskjell så lenge personen oppfører seg ordentlig, eller hva? 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Selv om jeg er ikke-troende, så klarer jeg å unne andre gleden i å tro på noe. Det finnes tross alt mye god moral i kristendommen. Godt å se at det finnes noen voksne her inne også! 1 Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er egentlig liten vits i å trolle, College. Hvis du ikke tror at Jesus ikke eksisterer, så rop det ut i en annen tråd. Det er ingen vits å ødelegge gleden til TS! Det klarer du forresten ikke heller.. Stop the flaming! Voksent sagt, forresten. Har du problemer med at jeg ikke er godtroende? Jeg må få lov til å tro hva jeg vil, jeg må få lov til å si det også. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, men det var ikke det du gjorde. Du "klagde" på at han var blitt kristen. Det er ingen vits. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor gjemmer han seg hele tiden? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå