Gå til innhold

nVidia Geforce 295 og 2 x Dell UltraSharp U2711

oblivian

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg må kjøpe meg et par nye monitorer og lurer litt på to av disse:

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=no&l=no&s=dhs&cs=nodhs1&sku=381158&~ck=dellSearch&baynote_bnrank=0&baynote_irrank=4

Native oppløsning er 2560 x 1440 (WQHD). Jeg lurer vel egentlig bare på om GF295 klarer å kjøre den oppløsningen på begge utgangene.

Hovedbruksområde er CG/3D, kompositing, videoredigering, gaming, m.m.

Noen som vet?

Takk for info.

Obi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg helt sikker på ikke er noe problem. Jeg har to 30-tommere fra Dell på ett 8800GT uten problem. Og det er vel et mye eldre skjermkort? Det har i alle fall 2 dual-link dvi utganger og da har man det man trenger. Nyere skjermkort kommer vel alle med minimum 2 dual-link dvi utganger eller tilsvarende.

Lenke til kommentar

Det er jeg helt sikker på ikke er noe problem. Jeg har to 30-tommere fra Dell på ett 8800GT uten problem. Og det er vel et mye eldre skjermkort? Det har i alle fall 2 dual-link dvi utganger og da har man det man trenger. Nyere skjermkort kommer vel alle med minimum 2 dual-link dvi utganger eller tilsvarende.

OK, takk for svar. Husker du om det følger med Dual-DVI-kabler med skjermene fra Dell?

Lenke til kommentar

Du har det raskeste skjermkortet i 200 serien til nVidia så det burde gå bra :thumbup:

Folkens, takk for info. :roll:

Fikk skjermene i går og alt funker som det skal. Kjører 2560x1440 på begge utgangene. Veldig fornøyd med skjermene. Alt av kabler fulgte forøvrig med.

Oblivian

Lenke til kommentar

Eneste er spill på begge skjermer, det kan bli litt for hardt til 295 kortet ditt, men vanlig 2D og desktop miljø er null niks problem.

COD:MW2 og COD:BO fungerte overaskende bra i 2560x1440 på GF295 kortet. Kjører uansett ikke spill (FPS) i høyere oppløsning enn 1280x800 og da med sørgerammer. Blir for stort for min del. Total War og andre strategi spill er nok fett.

Lenke til kommentar

COD:MW2 og COD:BO fungerte overaskende bra i 2560x1440 på GF295 kortet. Kjører uansett ikke spill (FPS) i høyere oppløsning enn 1280x800 og da med sørgerammer. Blir for stort for min del. Total War og andre strategi spill er nok fett.

Tenkte mer på at du spillet og strakk bildet over begge skjermene slik at 2560 x2 i oppløsning, da blir det plutselig litt hardt.

Akkurat som Eyefinity på 3 skjermer er hardt for ett enkelt 5870.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...