AfterGlow Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Duke Nukem Forever-utvikler forklarer forsinkelsen. Les mer Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det vart spennande å sjå korleis dette blir! Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Den dagen Duke Nukem Forever faktisk kommer ut frykter jeg at jorda går under. Endret 22. november 2010 av Dauemannen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Så lenge spillet ikke blir et dårlig resultat når spillet endelig kommer ut blir jeg glad. Det blir uansett et kjøp for min del. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hva skal man vente på da ? når duke nukem forever kommer ut ? Half life 3 ? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Det holder vel med HL2: Episode 3 i første omgang. For min del blir det kjøp i butikk. Uansett om DNF blir bra eller ikke blir det en viktig del av spillhistorien og et morsomt minne å ta frem igjen om tretti år. (om det er ferdig da, så klart.) Endret 22. november 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Et dårlig Duke Nukem blir vel ikke veldig kult å dra frem om 30 år. Da drar man frem de virkelig gode spillene. Har forøvrig at dette blir en veldig generisk shooter. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Da jeg så den traileren som kom i 2008 eller 2009, den cinematiske traileren, ble jeg veldig skuffet. Det så rett og slett ut som nok et Unreal Engine prosjekt.. For og si det mildt, så er jeg dritt lei Unreal Engine, spillene blir så kjedelige etterhvert, og bærer ofte mange likhetstrekk, med mindre utvikleren har modifisert kjernen såpass at det er ugjenkjennelig.. Har ventet på dette spillet i alle år, og jeg husker i 1999-2000 ble det sluppet en rekke bilder. DISSE var imponerende da, og de skulle sluppet spillet da... Elsket Duke Nukem 3D for alt det var verdt, og tar meg selv i å spille det av og til enda, bare for nostalgien sin skyld.. Men utifra den nye traileren så så det også veldig skuffende ut, som Ginecologo skriver, så frykter jeg også at dette bare blir en middelmådig konsoll shooter.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Må si meg enig der. Duke hadde sin spesielle sjarm. Det vi har sett av spillet de siste årene skiller seg ikke ut blant mange brungråe shooters på Unreal-engine.... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Et dårlig Duke Nukem blir vel ikke veldig kult å dra frem om 30 år. Da drar man frem de virkelig gode spillene. Har forøvrig at dette blir en veldig generisk shooter. Håper jeg tar feil. Jeg tenker mer på at det har tatt så ufattelig langt tid å lage. Om det blir dårlig er det bare et pluss. Har du brukt så langt tid på å lage et ræva spill sier det en del om utviklerne. Kanskje de burde skifte yrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg