Gyldendal Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei. Jeg lurer på om noen har noen formeninger om AMD sitt utstyr tenker på Prosessorer i hovedsak, Jeg lurer på om jeg skal gå ifra Intel for å prøve noe nytt pluss at utstyret derifra som er "top notch" ikke er så dyrt. Håper noen kan svare Mvh Gyldendal Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Kan ikke se noen annen grunn til å gå fra Intel til AMD enn pris. Eller om du vil skryte av å ha 6 kjerner Endret 22. november 2010 av Ayb Lenke til kommentar
Gyldendal Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Kan ikke se noen annen grunn til å gå fra Intel til AMD enn pris. Eller om du vil skryte av å ha 6 kjerner Men forhold til nye spill osv, fungerer det? Eller sitter man med en pc til neste år som ikke fungerer optimalt? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ytelsesforskjellen mellom i7 930 og Phenom II 965 er marginalt i i7 930s favør. AMD er helt OK dem og. Lenke til kommentar
Bille111 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei. Jeg lurer på om noen har noen formeninger om AMD sitt utstyr tenker på Prosessorer i hovedsak, Jeg lurer på om jeg skal gå ifra Intel for å prøve noe nytt pluss at utstyret derifra som er "top notch" ikke er så dyrt. Håper noen kan svare Mvh Gyldendal For ikke så lenge siden skulle jeg ha ny pc og da sto det mellom Intel og AMD. Jeg valgte AMD og syns det var ganske bra, men det spørs hvilken type du bytter fra og hvem du bytter til? Lenke til kommentar
Gyldendal Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Går ifra Dual Core 6600e eller hva den heter for noe. Men den er nå 5 år gammel tror jeg. Men den er fyken nå. Så tenke å bytte ut Hovedkort/prosessor og ram. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Min mening er at Amd sine 6x cpu'er gir relativt mye for pengene og yter rett og slett bra nok til de fleste spillerne. Her er en komparativ mellom en Amd og i7 gjort på en blogg. Jeg har selv en 1055T og mener den er mer en bra nok til systemet mitt, behøver jeg mer ytelse vil et bedre skjermkort være det som sørger for den beste investeringen hos meg. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 kjører amd selv nå etter to intel systemer og er storfornøyd, faktisk mindre problemer en med intel. To poeng, skal du ha max ytelse uansett pris gå for intel. 6 kjerne er ikke særlig effektivt for spill, ja den funker fint men en 4 kjerne og et bedre skjemkort er smartere. For programmer som bruker masse kjerner er den konge. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Går ifra Dual Core 6600e eller hva den heter for noe. Men den er nå 5 år gammel tror jeg. Men den er fyken nå. Så tenke å bytte ut Hovedkort/prosessor og ram. oki alt kommer også ann på budsjettet ditt AMD Phenom II 965 og AMD 890FX Chipset er et av de beste platformenene etter spesifiksjoner har du alttid brukt intel, så er det jo fint å prøve noe annet, amd har god kunskap om bygging av cpuer, hovedkort og til og med gaming skjermkort Endret 23. november 2010 av wiak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå