NoWaX Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hei! Jeg kjøpte ny bærbar pc i helga, og skal bruke den på jobb med 2 eksterne skjermer. Utstyret jeg har kjøpt er: ASUS G51JX 15.6" HDGeForce GTS360,Core i5-450M,4GB RAM,500GBHDD,DVD±RW,kamera,Bluetooth. +ASUS Docking Station USB 2.0med DVI og VGA. JEg har koblet til den bærbare i dockingstasjone og koblet skjermene med en VGA skjerm rett i VGA porten og en skjerm med tilkobling DVI-VGA. Problemet nå er at bildet blir duplisert på begge ekstree skjermene. Vil helst bruke den bærebare på denne jobben. HVA SKAL JEG GJØRE?? Finnes det noen drivere eller programmer som løser dette for meg? Endret 22. november 2010 av NoWaX Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hva VIL du gjøre ? Vanseklig å hjelpe, når du ikke spesifiserer hva du ønsker å få til. Endret 22. november 2010 av BearCat Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har du installert siste skjermkort-drivere fra Nvidia? Kan du velge noe som heter "Nvidia Control Panel" når du høyreklikker på skrivebordsbakgrunnen? Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Takk for svar! JA, leste nå at forrige innlegg ble litt rart formulert. Men etter en del feil-søking på jobb, fikk jeg dette til. Det jeg ville var at jeg skulle ha den bærbare koblet til to eksterne skjæmer på jobben og ikke bruke skjermen på den bærbare. Produktene jeg har testet med er: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599043 - Bærbar http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=593959 - Docking Jeg slet litt ifra mårran av at jeg ikke fikk dette til. Da ringte jeg til Komplett for å høre om dette ikke var mulig å få til. Fikk til beskjed at dette var ikke en mulighet og kom aldri til å gå. Grunnen til jeg kjøpte docking stasjonen var at denne hadde VGA+DVI utgang. Så når jeg hadde koblet begge skjermenhetene til docking stasjonen fant den kun 1 skjerm. Etter å ha prøvd noen ganger og ringt til forskjellige folk, testet jeg for siste gang med å koble en skjerm rett i den bærbare og den andre skjermen inn i docking stasjonen. DA GIKK DET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå