Populært innlegg care1337 Skrevet 22. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2010 Hey.... Ok - flau ting, som krever handling! Jeg jobber som nattevakt. Av en eller annen merkelig grunn greide jeg å drite i underbuksa, når jeg SATT på do. OK - dette høres helt absurd ut. Men jeg vrei av meg trusa, kasta den inn i maskinen en halvtime på 90 grader for å prøve å få vekk dritten, slik at jeg iallefall kan brukes den på hvem jeg fra jobb. Underbuksa er nå i maskinen, er vel straks ferdig (jeg har tvunget den gamle vaskemaskinen til å jobbe litt fortere, så dette er en real kattevask). Men den er VÅT Jeg skal hjem om litt over en time.... senest syv bør trusa være tørr og brukbar. Så hvordan skal jeg få tørka den ??? - OVNEN? Uhygienisk med fare for lukt? - Varmeovnen? Tar for lang tid?! - Mico? Neppe! - Ta den på våt? Neppe det heller... Stekeovnen er vel det beste alternativet nå, eller? (Dette er en seriøs tråd! Ikke beskyld meg for å trolle nå plz) 33 Lenke til kommentar
aafk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva med å gå uten? Om du absolutt må ha den tørr ville jeg gått for ovnen. Kjør på med svak varme og følg med på den så den ikke blir varig brun! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg care1337 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2010 Hva med å gå uten? Om du absolutt må ha den tørr ville jeg gått for ovnen. Kjør på med svak varme og følg med på den så den ikke blir varig brun! Bikkjekaldt å gå uten da. Har puttet den i ovnen nå, 150 grader på bakepapir. Off. Håper for GUDS SKYLD at ingen kommer tidlig på jobb i dag, og lurer på hvorfor i helvete jeg steker underbuksa mi i ovnen. 22 Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Micro funker fett til å varme underbukser i Virke så du har en rimeli kjip slutt på nattavakta! Men du får iallefall ha lykke til Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Micro funker fett til å varme underbukser i Virke så du har en rimeli kjip slutt på nattavakta! Men du får iallefall ha lykke til Har hørt om microbølgeovner som har blitt ødelagt pga den type "eksperimenter". Jeg la min underbukse på et bakepapir og heiv i ovnen i 10-15 minutter. Røyk som faen, så nå stinker det våtrom.. og våt ull blandet med litt såpe i hele kjøkkenet. Arg. Håper bare lukta forsvinner før vaktskiftet. -_- Skal seriøst ta med en trusebackup til neste gang... dette her var jo bare flaut. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Med mindre du går med tykke lange underbukser så bør ikke det være så stor temperaturforskjell når du går uten Men hvordan du i det hele tatt klarte å drite på deg mens du satt på do er vel et mysterie vi bør la bli uløst Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvis han går med en bukse med litt gjennomtrekk i som det er i de fleste så er det godt merkbart. Spesielt nå som det begynner å bli kaldt. Lenke til kommentar
Populært innlegg care1337 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har nå kommet meg hjem fra nattevakten. Til min store overraskelse så syns vaktskiftet bare at det var "godt og varmt" inne, etter min desperate trusetørkeprosess. Jaja, shit au. Skal forteller hvordan jeg greide å drite på meg. Saken var at jeg satt på dass og pressa, noe som tok litt lengre tid en planlagt. Så for å drepe tia prøver jeg å strekke meg bort mot skapet der jeg har noen donaldblader. Under "bort-til-skapet-strekket" så glir underbuksa OPP og bæsjen glir NED. Ergo. Katastrofen har på et absurd og bisard vis intruffet. 27 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 HAHAH! Kanon god start på dagen! Jeg ville nok ha kasta trusa og eller bitt i meg kulden, men kudos for MacGyver stunt, Ninja style! Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Må si at du hadde uflaks:) Men d jeg ikke forstår er at du brukte vaskemaskinen, det du kunne ha gjort er å brukt skylde middel å vaska den for hånd:P Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Lenge siden jeg har ledd så godt. :!: 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Lenge siden jeg har ledd så godt. :!: +1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Herlig tråd!!!! Årets tråd? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Må si at du hadde uflaks:) Men d jeg ikke forstår er at du brukte vaskemaskinen, det du kunne ha gjort er å brukt skylde middel å vaska den for hånd:P Hadde det hatt noe å si fra eller til? Uansett, great story mæn Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Kan opplyse om at jeg har "backuptruse" i personal skapet nå. Hehe. Godt noen kan ha det litt artig på bekostning av min tragedie. Det skulle bare mangler. Hehehe. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) fint det ordnet seg. første gangen jeg har trykket på en lenke i signaturen hos noen på dette forumet(fouten filmzes morsomste reklamer) og jaggu meg ble jeg positivt overasket. den hamstern får meg til å le høyt når jeg sitter alene(det er no jeg aldri gjør, mon tro om det bare er meg). uten å ha sett noe annet på din hjemmeside gir jeg den 10/10 edit: 12/10 når den neste greia som dukekr opp er den politijakten. MOHAHAHA Endret 25. november 2010 av ananashapå Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) HÆ ? Er ikke du han fyren som runka så mye og som hadde større høyre arm en venstre ? EDIT: jo visst faen haha ! Endret 25. november 2010 av Charlo 5 Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 HÆ ? Er ikke du han fyren som runka så mye og som hadde større høyre arm en venstre ? EDIT: jo visst faen haha ! Ok, bare for å si det også. Jeg sjekka armen - viste seg at jeg hadde en senebetennelse der. Noe som gjør at armen blir litt "oppblåst". Hva senebetennelsen kommer av, det lar jeg andre enn meg vurdere. Hehe. Jaja, kjekt at noen får seg en latter på min bekostning. Ler gjerne med dere jeg. HAHAHAHA. (lol) 2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 HAHAHA don't make me spill my milk sistah !. Jaja godt å se det er andre natte vakter rundt her også Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hmm. Du vurderte aldri hår/håndføner? Er det søstra mi gjør cirka hver gang hun skal på fest ^^. "våt ull blandet med litt såpe" håper du mener bomull? Hvis ikke ser jeg for meg at underbuksa di har krympet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå