Populært innlegg care1337 Skrevet 22. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2010 Hey.... Ok - flau ting, som krever handling! Jeg jobber som nattevakt. Av en eller annen merkelig grunn greide jeg å drite i underbuksa, når jeg SATT på do. OK - dette høres helt absurd ut. Men jeg vrei av meg trusa, kasta den inn i maskinen en halvtime på 90 grader for å prøve å få vekk dritten, slik at jeg iallefall kan brukes den på hvem jeg fra jobb. Underbuksa er nå i maskinen, er vel straks ferdig (jeg har tvunget den gamle vaskemaskinen til å jobbe litt fortere, så dette er en real kattevask). Men den er VÅT Jeg skal hjem om litt over en time.... senest syv bør trusa være tørr og brukbar. Så hvordan skal jeg få tørka den ??? - OVNEN? Uhygienisk med fare for lukt? - Varmeovnen? Tar for lang tid?! - Mico? Neppe! - Ta den på våt? Neppe det heller... Stekeovnen er vel det beste alternativet nå, eller? (Dette er en seriøs tråd! Ikke beskyld meg for å trolle nå plz) 33 Lenke til kommentar
aafk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva med å gå uten? Om du absolutt må ha den tørr ville jeg gått for ovnen. Kjør på med svak varme og følg med på den så den ikke blir varig brun! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg care1337 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2010 Hva med å gå uten? Om du absolutt må ha den tørr ville jeg gått for ovnen. Kjør på med svak varme og følg med på den så den ikke blir varig brun! Bikkjekaldt å gå uten da. Har puttet den i ovnen nå, 150 grader på bakepapir. Off. Håper for GUDS SKYLD at ingen kommer tidlig på jobb i dag, og lurer på hvorfor i helvete jeg steker underbuksa mi i ovnen. 22 Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Micro funker fett til å varme underbukser i Virke så du har en rimeli kjip slutt på nattavakta! Men du får iallefall ha lykke til Lenke til kommentar